Er det hele bare lidt på "standby" herinde?

Her skrives om alt mellem himmel og jord, alt som falder uden for emnet om 'tamrotter'.

Redaktør: Lylle My

PhaRex Rats
Senior Rottemedlem
Indlæg: 506
Tilmeldt: lør feb 26, 2005 8:31 pm
Geografisk sted: Ringsted

Indlæg af PhaRex Rats » tirs sep 16, 2014 1:24 pm

Mens i andre har debatteret videre, har jeg tænkt i nogle lidt off topic baner.
Og med Yui´s indlæg er det ændret en smule mere :-)

Som tidligere skrevet har jeg ingen erfaring med kodning på nogen platform.
Jeg har tænkt meget på, om det måske kunne være en mulighed at lave en application? De fleste mennesker bruger mobile platforme i disse dage, så det kunne være oplagt med tamrotte app - på dansk. Den findes godt nok allerede på engelsk, men der er kun den ene på Google Play Store.
En med de vigtige informationer, og vejledning til hvordan man bedst muligt holder rotter.
Ikke en mini-version af forum, men mere i retning af en lille hyggelig app, som de fleste vil kunne forstå indholdet af.
Der vil man måske endda kunne se hvem der - ifølge DTF er anerkendte rotte avlere.
Men ej at forglemme, skal der som rosinen i pølseenden være DTF logo. Dette logo kunne for eksempel fungere som link, der fører én direkte til denne hjemmeside.

Når appen så bliver spredt for alle vinde, kommer der mere aktivitet på forummet :) (sociale medier kan anvendes til dette. muhahahahaaah)

Afslutningsvis vil jeg gerne understrege dette blot er en idé. Jeg forventer ikke nogen gør det store arbejde, men nu er den da delt med jer andre.
tja.. man kan vel drømme lidt :D
PhaRex - Enjoy the Difference

-før kendt som Jaize.

Besvar