God jul og godt nytår!

Her skrives om alt mellem himmel og jord, alt som falder uden for emnet om 'tamrotter'.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Rottemageren
DTF Forum Medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: tors mar 22, 2012 5:47 pm

God jul og godt nytår!

Indlæg af Rottemageren » tors jan 02, 2014 4:21 pm

Hvad sagde jeres rotter til nytårsaften? Her var de helt ligeglade og nogle afslappede små agurker som altid.

Jeg håber, at I alle er kommet godt ind i det nye år og havde en god juleaften. Vi holdt jul hjemme for første gang, sikke en lettelse at ikke skulle ud og rejse! Og min søde kæreste gav mig et chok med en opvaskemaskine i julegave: http://www.smu50m62sk.dk/ :shock: Så virkede min gave (en cardigan) pludselig lidt fesen.

Hvad har I fået i gave i år? Jeg håber, på et herligt 2014, forhåbentligt med en udvidelse af vores lille rottefamilie :D

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: God jul og godt nytår!

Indlæg af erfort » tors jan 02, 2014 6:11 pm

I lige måde da. :D

Vores skønne drenge tog det i stiv arm, men det har de nu også altid gjort, så måske lærer de gamle de yngre at der ikke er noget at være nervøse over.

Jeg synes også jeg er blevet forkælet af manden i år. Jeg fik både ørering, halskæde, massere af chokolade og en stor lækker hyggesweater at spise chokoladen i. :oops:

Held og lykke med rotteudvidelsen. :D
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » fre jan 03, 2014 2:02 am

Billede Billede Godt nytår til både dig og alle andre. Billede

Tjah, mine yngste drenge sov fra det hele. Gamle Ursus kiggede søvnigt frem og snusede, da verden eksploderede lige udenfor min have klokken 12... Så luntede han ned til toiletbakken og lagde en dynge pøller, hvorefter han puttede sig under tæppet i bunden af buret - og sov videre, mens der blev fyret både heksehyl, raketter, batterier og kanonslag af lige udenfor min have... ca. 5 meter fra mit stuevindue. :lol:
Mine fugle reagerede en smule mere... hver gang der røg et heksehyl ind i min have, troede de at det var en underlig fugl, der hvinede - så de svarede selvfølgelig med højlydte PIIIIIP!, men var på intet tidspunkt særlig bange - de undrede sig bare. :lol:

Jeg holdt en stille og rolig spare-jul sammen med min voksne søn. Vi er begge lige fattige, så vi besluttede at skippe gaverne i år... men noget SKULLE der altså være under juletræet, så jeg havde pakket alt juleguffet ind efter alle kunstens regler. Så vores julegaver bragte virkelig lykke: Peanuts, chips, Cola, otte slikposer og et par flasker Bailey's (til mig) og 6 flasker af min søns favorit-saftevand til ham.
..og selvfølgelig har HAN siden da drukket den ene af mine bailey's... Han har nemlig opdaget at det smager helt guddommeligt, når man hælder en sjat af det i en kop kaffe. :P :lol:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Besvar