Julepasning i Århus?

Her skrives om alt mellem himmel og jord, alt som falder uden for emnet om 'tamrotter'.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Gæst

Julepasning i Århus?

Indlæg af Gæst » søn nov 17, 2013 6:08 pm

Vidste ikke lige hvor jeg skulle placere dette..

Men det er snart jul, og det betyder at jeg tager ned sydpå i landet og tilbringer min jul hos min mor. Men jeg har fået rotter siden sidste år, og det ville være utrolig besværligt om jeg skulle tage dem med.
Så derfor søger jeg nogen der har lyst til at passe dem julen over, hvis du selv bor i Århus området og ikke skal så langt til jul.

Jeg har desværre ikke de store kørsels muligheder, så medmindre du har en bil, så kan jeg ikke transportere buret med, da det simpelthen er for stort.
Du får selvfølgelig mad med, og en skilling for dit besvær og eventuelt mere mad, hvis det andet slipper op. Vi kan eventuelt aftale en pris.
Det drejer sig om to hanrotter. Den ene er nøgen, så han er lidt ekstra sart overfor træk, men ellers er der ikke noget nævneværdigt ved dem.

Jeg har ikke nogen fast dato på hvornår jeg tager afsted endnu, men det bliver tidligst d. 29 november, men jeg vil selvfølgelig melde ud så hurtig så mulig når jeg har en mere præcis dato.
Jeg regner med at komme tilbage til århus før nytår.

Brugeravatar
GB1990
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 139
Tilmeldt: man dec 13, 2010 6:40 pm
Geografisk sted: Randers

Indlæg af GB1990 » tors nov 21, 2013 10:34 am

Hey, hvis du ikke har fundet noget endnu, kan jeg godt tilbyde et juleophold :) bor dog i Randers.

Ellers lyder faciliteterne på et underbur (royal suite), et rum uden træk med varme. har håndteret fuzzer før da jeg selv har haft en lille dame som var fuzz. Har nemlig overvejet hanrotter når mine piger engang er væk, så det ville være dejligt at prøve det, før jeg beslutter mig :P

Mvh Sara

P.s har desværre ingen bil, så de skal fragtes herop hvis det er.
Lucy & Blossom, Fiona & Bella, Brianna & Tess, Silke, Elena & Monster, Lux & Ashe
Stjernedrys på livets vej, tak fordi i delte den med mig

Gæst

Indlæg af Gæst » fre nov 22, 2013 12:38 am

GB1990 skrev:Hey, hvis du ikke har fundet noget endnu, kan jeg godt tilbyde et juleophold :) bor dog i Randers.

Ellers lyder faciliteterne på et underbur (royal suite), et rum uden træk med varme. har håndteret fuzzer før da jeg selv har haft en lille dame som var fuzz. Har nemlig overvejet hanrotter når mine piger engang er væk, så det ville være dejligt at prøve det, før jeg beslutter mig :P

Mvh Sara

P.s har desværre ingen bil, så de skal fragtes herop hvis det er.
Jeg smider lige en pm!

Besvar