Hair extensions erfaringer hjælp

Her skrives om alt mellem himmel og jord, alt som falder uden for emnet om 'tamrotter'.

Redaktør: Lylle My

Besvar
andersen12
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 236
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:16 pm
Geografisk sted: fredericia

Hair extensions erfaringer hjælp

Indlæg af andersen12 » søn okt 07, 2012 6:20 pm

Hej aller skønne rotte mennesker:)
Er der nogle som har erfaringer med flette metoden inden for Hair extensions?, Syntes man hører så mange grimme ting med folk har tabt 40 % af håret, erblevet plet skallet Ja bare i det hele taget har fået noget hår der ser herrens ud bagefter,
Lige nu leger jeg med clip on men er sku så træt af det så inden jeg bruger penge på flettemetoden vil jeg gerne hører om i har nogle erfaringer både gode og dårlige og måske kender etgodt sted af få det lavet helse jylland eller fyn:D
^^Har selv kigget lidt på duwald i kolding.
Hvor godt folk er, kommer rotter til ;D

andersen12
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 236
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:16 pm
Geografisk sted: fredericia

Indlæg af andersen12 » søn okt 14, 2012 12:44 pm

Slet ingen ?:b
Hvor godt folk er, kommer rotter til ;D

Brugeravatar
Kat
Senior Rottemedlem
Indlæg: 587
Tilmeldt: man nov 08, 2004 8:38 pm
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Kat » søn okt 14, 2012 3:56 pm

Altså jeg har prøvet at have flettede extensions i (med latex i spidserne til at holde det fast) og det gik vældig fint.. Jeg havde nogle søde veninder da hjalp mig med at flette dem i. Mit hår blev tørt af det, og jeg mistede også noget, men synes slet ikke det var så slemt.. Efter et par gode hårkure var det sådan set fint igen :) Dog skulle spidserne klippes af efter der var latex i, men man skal jo alligevel klippe spidser ind i mellem, så det syntes jeg heller ikke var et problem :P Nu ved jeg ikke hvor længe du vil have dine i, men jeg havde kun mine i i lidt over en uge (det var meget tungt!!)

Besvar