Bare lige et lille spørgsmål.

Her skrives om alt mellem himmel og jord, alt som falder uden for emnet om 'tamrotter'.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Mellieha kælerotter
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 6232
Tilmeldt: man okt 09, 2006 5:42 pm
Geografisk sted: Kbh.N.
Kontakt:

Bare lige et lille spørgsmål.

Indlæg af Mellieha kælerotter » fre sep 21, 2012 8:08 pm

Opholder datteren sig for meget på nettet, når hun kigger ind på sin netop vågnede syvsover og udbryder : "Se, Kato er online"...??

Jeg synes bare, han ser ret vågen og aktiv ud...hvad med de andre, der stadig putsover....er de så offline ??
Lykke Omel - med rygrad som en udkogt spaghetti !!

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » lør sep 22, 2012 11:11 am

Hehe, jeg tør ikke helt udtale mig om din datters netvaner, men det er da lidt spøjst, som internetsprog pludselig dukker op i hverdagssproget.
Jeg har ofte hørt folk sige "lol" og "rofl" i stedet for rent faktisk at grine, som jeg er rimelig sikker på, at man ville have gjort da jeg var yngre.
Og med udvikling gør det danske sprog fattigere eller rigere, er vel noget der kan diskuteres, men jeg er sikker på, at din datter ikke er alene med at bruge den slags ord i dagligdags kommunikation. :D
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

andersen12
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 236
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:16 pm
Geografisk sted: fredericia

Re: Bare lige et lille spørgsmål.

Indlæg af andersen12 » lør sep 22, 2012 12:05 pm

Mellieha kælerotter skrev:Opholder datteren sig for meget på nettet, når hun kigger ind på sin netop vågnede syvsover og udbryder : "Se, Kato er online"...??

Jeg synes bare, han ser ret vågen og aktiv ud...hvad med de andre, der stadig putsover....er de så offline ??
Haha Haha årh hvor er din datter herlig :):):):)
Hvor godt folk er, kommer rotter til ;D

Besvar