Billeder af husest bæster ;)

Har du nogen billeder som du gerne vil dele med os andre? Så post dem endelig her. Billederne kan ikke 'uploades' til selve forummet, så de skal ligge på en anden server.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
Shackleton92
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 75
Tilmeldt: ons nov 28, 2012 10:38 am

Billeder af husest bæster ;)

Indlæg af Shackleton92 » ons okt 22, 2014 2:10 am

Synes da også lige at I skulle have fornøjelsen af, at se mine små basser (Jeg synes i hver fald selv de er skønne :p)

Billederne er taget inden for den sidste måneds tid :) De er beskåret i Paint, så der er lige lidt hvide kanter, jeg altså ikke har tænkt mig at fjerne :p

Alderspræsidenten først!
Moniis Rats Tellahassee, som vi kalder Hassee, da der ellers er alt for mange stavelser ;) Han bliver to år om knap en måned, og bruger meget tid på at putte i papkasser.

Billede

Billede
Black Hooded Dumbo

NiceRats Chuck Shurley, som vi kalder Dwalin. Han slipper afsted med at være en bølle, fordi han ser så pokkers sød ud.
Han blev et år i slutningen af august.

Billede
Russian Blue Berkshire Dumbo Rex

Og så lige det aller sødeste babybillede jeg nogensinde har taget:

Billede
Her er han flankeret af Hassee og Hassees bror Tesla.


Balin er adopteret ved Nørrenutten, fra et kuld hun havde taget ind.
Han bliver et år i slutningen af november.

Billede
Black Banded Husky

Han havde den fineste lille markering i panden, som langsomt er faded væk.

Billede

NiceAdoptRats Delta Orionis, i daglig tale Dori, der ganske uplanlagt kom ind i vores flok.
Jeg er vild med Agouti, så da han manglede et hjem blev jeg lige lidt blød i knæene.

Han er lige omkring et halvt år, og vejer allerede godt over 600 gram. Tykmås.

Billede
Agouti Hooded

Fili er fra et privat opdræt omkring Århus.
Han er fra midt i juli, så der er stadig masser af krudt i måsen, som bliver fyret af ved at drille dem, der er lidt tunge bagtil.

Billede
Russian Blue Self

Kili er Filis bror. Han kører i noget lavere gear og er kæmpe fan af at bygge reder og dernæst gemme alt maden i dem.
De andre rotter er tilsvarende store fans af at ødelægge alle hans reder og stjæle maden.

Han lider desværre af at være kronisk sløret, så det er et lidt ældre billede af ham.

Billede
Black Berkshire

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » ons okt 22, 2014 8:33 am

Så fine de er. Men fili liner nu nærmer en blue frem for russian blue. :)
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Brugeravatar
Shackleton92
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 75
Tilmeldt: ons nov 28, 2012 10:38 am

Re: Billeder af husest bæster ;)

Indlæg af Shackleton92 » ons apr 15, 2015 12:02 pm

Så kommer der et virkeligt sent svar! ;)
Det har du også ret i, jeg har da vist fået skrevet forkert! Som baby lignede han en blue, og nu hvor voksenpelsen er kommet ind er jeg 99% sikker på, at han er blue agouti. Jeg har dog ikke selv haft en blue agouti i hænderne, så jeg tør ikke sige det med sikkerhed. Men hvad jeg kan se, så er hans hår ticked, på samme måde som min agouti drengs (Hvis jeg ikke tager fejl :| )

Besvar