Nougat hjælper med burrengøring

Har du nogen billeder som du gerne vil dele med os andre? Så post dem endelig her. Billederne kan ikke 'uploades' til selve forummet, så de skal ligge på en anden server.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Tinna
Senior Rottemedlem
Indlæg: 958
Tilmeldt: ons mar 16, 2011 9:14 pm

Nougat hjælper med burrengøring

Indlæg af Tinna » tors jan 16, 2014 7:26 pm

Jeg fik lige siddet og kigget lidt gamle videoer, og falder så over videoen, hvor Nougat hjælper med at gøre buret rent. Det smelter helt mit hjerte :oops: . De er så fantastiske de rotter, med hver deres store personlighed. Kan godt savne ikke at være rotteejer mere, men trods min fraværende eksistens på dette site ville jeg alligevel dele denne video med andre rotte-elskere :)

http://www.youtube.com/watch?v=6MnYDrRy5fk

Tinna
Senior Rottemedlem
Indlæg: 958
Tilmeldt: ons mar 16, 2011 9:14 pm

Indlæg af Tinna » tors jan 16, 2014 7:31 pm

Det er lidt svært at se så skal måske forklares lidt hvad det er hun laver :)

Nougat opdagede at vi var igang med at rense ud og klog som hun var trissede hun ind i træhuset for at sortere ud.
Og ud kom hun så med det ene våde stykke avispapir efter det andet. Jeg var ikke et sekund i tvivl om at det var helt bevidst. Alle stykkerne hun kom med var våde, og da hun ikke kom ud med flere tog jeg hånden ind for at mærke om der var mere vådt. Det resulterede i et bestemt puf med snuden fra Nougat og jeg måtte jo så trække hånden ud igen.
Kort efter kom hun ud med et fornærmet udtryk og kylede på bedste vis et avisstykke ud til mig :lol: Hvis jeg da absolut skulle have flere stykker. NÅ! :lol:

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » tors jan 16, 2014 8:24 pm

Det er jo bare helt fantastisk at du har fået fanget sådan et øjeblik på film.
Man oplever så mange ting der overrasker, når man har rotter, og pludselig kommunikerer de med en, på en måde man på ingen måde havde forudset.
Dejlige kræ, og så alligevel så forskellige.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Tinna
Senior Rottemedlem
Indlæg: 958
Tilmeldt: ons mar 16, 2011 9:14 pm

Indlæg af Tinna » tors jan 16, 2014 8:48 pm

Det er nemlig super fedt at have fået fanget det på film! Dejlige minder at kunne kigge tilbage på :)

Brugeravatar
Esme
Ikke til stede
Indlæg: 6391
Tilmeldt: man okt 08, 2007 9:26 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Esme » lør jan 18, 2014 6:32 pm

tydeligvis en PIGE ;) Mine drenge blir virkeligt fornærmedenår jeg tager deres klamme rottetis-papmache, som de møjsommeligt har tilsølet og trampet rundt i, til det lugter perfekt :P

Tinna
Senior Rottemedlem
Indlæg: 958
Tilmeldt: ons mar 16, 2011 9:14 pm

Indlæg af Tinna » søn jan 19, 2014 4:02 pm

:lol:

Besvar