MANGE nye billeder ;)

Har du nogen billeder som du gerne vil dele med os andre? Så post dem endelig her. Billederne kan ikke 'uploades' til selve forummet, så de skal ligge på en anden server.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

MANGE nye billeder ;)

Indlæg af Alenya » lør dec 28, 2013 12:46 am

Syntes lige jeg ville smide lidt billeder op af de nyeste der er kommet til i rotteriet ;)

I oktober overtog jeg en smuuuuk dreng, Kadiras Cheesecake, han flyttede ind og skulle have gået sammen med en burkammerat der var fra mit eget opdræt, desværre blev han dybt ulykkelig over at mangle hans andre burkammerater, så jeg kontaktede hende der havde overtaget de 2 andre (jeg fik 4 hjem) og spurgte om ikke hun kunne tage drengen og tilbage sad jeg med Cheese.. Jeg håbede så på at kunne få ham ind i en af mine andre drengegrupper, eller gå sammen med smukke Exotic, men da det ikke lige var tilfældet, måtte jeg jo finde ham en burkammerat og starte en lille gruppe op..
Cheese er en smuk Amber hooded :D
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Hans smukke burkammerat er den fiiineste hvide skønhed..
TNT Minimusen (som ikke er så mini længere, så navnet kommer han til at vokse fra) - en PEW / Himalaya
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Og så fik jeg den smukkeste D hjem sidste søndag, han gik direkte ind i min gruppe uden nogen problemer, som havde han altid hørt til derinde.. Han er efter en linie jeg har meget kær og som jeg bare måtte eje en unge fra.. Han er bare så charmerende og smuk - jeg aner ikke hvad han er af farve for han har kun få hår der har farve, men smuk det er han ihvertfald uden tvivl ! :P (Hvis man kigger godt efter kan man se lidt farve bag det højre øre)
Mataleto's ...And so did I
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Og så tror jeg ikke jeg fik præsenteret den smukke Exotic.. Han boede hos en hvor det desværre gik grueligt galt og endte i en dyreværnssag, Exotic var flyttet ud til en anden som desværre måtte erkende at det var for stort et arbejde, da han ikke kunne med hendes unge og samtidig virkede stresset og utryg hele tiden.. Da han er søn af min elskede og savnede Pain ønskede jeg ham hjem, og hjem kom han.. Han var tynd over ryggen med en tyk mave, lidt som udsultede når de får den rette næring, så sætter den sig forkert det første stykke tid.. Han er nu vokset stor og flot, men er desværre skadet af tidligere hjem og er nu en alene rotte, da han INGEN tillid har til andre rotter, men har fået en masse tillid til mennesker, specielt mig..
SafariRats Exotic Shorthair
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Og så vil jeg lige slutte af med nogle nye billeder af drenge fra mine egne 2 tidligere kuld.. :P
Alenya's Corey - Russian wheaten burmese self db velveteen
En helt igennem vidunderlig basse, som jeg forelskede mig i sammen med hans søster.. Han er på ingen måde fotogen, han har ikke tid til at stå stille, så det er ikke mange gode billeder jeg har af ham xD
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Alenya's Puzzle - Siamese self dumbo velveteen
Puzzle var en bestemt keeper som lille, den mørkeste siamese som jeg troede var en wheaten burmese i den belysning jeg så ham i hver dag, indtil han fik øjne og der var de flotteste røde øjne ;) Han er bare så smuk, lækker og pointer SÅ smukt <3
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Til sidst brormand Alenya's Mr. Tumnus - Burmese self dumbo velveteen
Jeg vidste fra start af at jeg ville beholde ham, en burmese velveteen måtte altså høre til i mine bure.. At han så er en noget så fesen burmese er en anden side af sagen, jeg er sikker på at Puzzle har taget al hans farve ;) .. Men smuk og skøn, det er han helt bestemt og så er han helt min egen <3
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
¤Camilla¤
Billede

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » lør dec 28, 2013 1:56 am

Jeg er altså lidt forelsket i din fesne bumi dreng. :oops:
Han har det sødeste ansigt og en skønt navn. <3

Og så er det spændende at se billeder af Exotic, man kunne jo forestille sig at den kære Ewan fra mit kuld kommer til at vokse op og ligne sin flotte onkel. :D
Godt at han får ro nu hos sig den bette mand, ikke flere nye hjem til ham. :(
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Indlæg af Alenya » lør dec 28, 2013 2:35 am

Nej exotic flytter aldrig mere, han er kommet hvor han hører til og jeg elsker den dreng overalt på jorden.. Han minder 100% om sin kære afdøde farfar, den eneste forskel er at Corleone var Black eyed siamese og exotic er burmese.. Sindet er ens, duften er ens og størrelsen er ens.. Han er kommet for at blive og jeg går alt for at han ikke skal føle sig ensom eller trist nu han ikke mener andre rotter er ham.. Det mest optimale ville helt klart være at han gik med andre, men når det nu ikke er en mulighed lige nu, så må han gå alene til han føler dig klar igen :) hans farfar blev aldrig god igen med andre rotter, han blev overfaldet så grumt at kun hunner var okay alt efter hvem de var.. Mit håb er at exotic med tiden vil kunne acceptere en rolig han, den perfekte skal bare lige findes.. Imens gør jeg alt jeg kan for at han får det godt her <3
¤Camilla¤
Billede

Brugeravatar
Horizon
Rotternes Herre
Indlæg: 1805
Tilmeldt: søn feb 14, 2010 11:09 pm
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Horizon » lør dec 28, 2013 4:43 am

Puzzle kommer godt nok til at blive en lækker stor dreng, (det er han allerede) men hans point er jo vanvittigt flot. :shock: Hvor er de dejlige og skønne at se på hver og en.

Besvar