Mine beholdere fra Merlin kuldet.

Har du nogen billeder som du gerne vil dele med os andre? Så post dem endelig her. Billederne kan ikke 'uploades' til selve forummet, så de skal ligge på en anden server.

Redaktør: Lylle My

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » fre jan 10, 2014 11:37 pm

Tark! :oops:
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » tors jan 16, 2014 9:18 pm

Lige et par far/søn billeder af Haku og Arthur, nu hvor man rigtig begynder at kunne se farven på Arthurs point. Jeg tror da nok han skal få en fin mørk snude den lille bandit. :mrgreen:
Meen om ikke andet så er de skønne begge 2.

Billede

Billede

<3
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Indlæg af Fnyff » tors jan 16, 2014 9:47 pm

Hold da magle hvor han ligner farmand....

Og hvor er de bare smukke (begge drenge og farmand)
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » fre jan 17, 2014 10:33 am

Jeg synes det er overraskende hvor lidt de ligner hinanden. :lol:
Ewan er på trods af farven næsten en kopi af sin far, ansigt, ører osv. ligner meget, og så har de vist det samme rolige sind.
Der er noget mere krudt i Arhtur, og han er helt anderledes i ansigtet end sin far.
Men selvom de er forskellige, så virker det som om de 2 balladebøller hygger sig rigtig godt sammen.
Deres far synes de er lidt for urolige ind imellem, men så snart de gider putte så er de alligevel gode nok. :D

Mange tak for de søde ord. :oops:
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Besvar