Må jeg se JERES mislykkede rottebilleder?

Har du nogen billeder som du gerne vil dele med os andre? Så post dem endelig her. Billederne kan ikke 'uploades' til selve forummet, så de skal ligge på en anden server.

Redaktør: Lylle My

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Må jeg se JERES mislykkede rottebilleder?

Indlæg af Lylle My » man nov 29, 2010 12:59 pm

Som vi nok allesammen har lært af bitter erfaring, er rotter nogle forbistret besværlige fotomodeller... Enten stikker de næsen direkte op i kameraets linse i dét sekund man trykker på udløseren, eller man får et smukt billede af spidsen af en rottehale... eller også sørger møgdyret omhyggeligt for at komme til at se ALT andet end bedårende ud - ved at ryste sig eller skære ansigt. :evil:

MØGIRRITERENDE... Fordi LIGE et halvt sekund før sad det lille pus jo og så NOGET så yyyndig ud... og så ødelægger den bare det hele. :x

Jeg har fundet tre klassikere frem fra mine gemmer... Har i andre ikke også nogen, i kan sætte ind... så vi sammen kan brokke os over, hvordan de små drillepinde totalt ødelægger vores chancer for at blive udnævnt til mesterfotografer? :lol: :lol: :lol:



Et smukt billede af Hvidtips bagben og hale:

Billede


Klassikeren: En rottenæse direkte op i kameralinsen... og for et halvt sekund lå han ellers og sov NOGET så sødt:

Billede


..og til sidst: Blackie så ellers SÅ overnuttet og smuk ud... lige indtil jeg trykkede på udløseren:

Billede


Må jeg ikke godt se nogle af jeres mislykkedes billeder? Bare lige for at overbevise mig selv om, at det ikke kun er MIG, der har nogle dumme og kamerasky rotter. :( :lol:

Brugeravatar
Esme
Ikke til stede
Indlæg: 6391
Tilmeldt: man okt 08, 2007 9:26 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Esme » man nov 29, 2010 3:08 pm

hahahaha hold op hvor ser blackie dog.. altså undskyld men overnuttet ser han ihvertfald ikk eud. Ved ikke hvad han ligner. ÅÅh sådan nogle billeder har jeg mange af, dem må jeg lige lede efter i aften :)

Brugeravatar
Stine
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2055
Tilmeldt: tirs aug 16, 2005 12:11 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Stine » man nov 29, 2010 3:43 pm

Haha, jeg tror at hver gang jeg tager 100 billeder, så passer 95 af dem til den her tråd :P
Det sidste billede der, det ligner noget fra en gyserfilm!
♥Wildhelm♥Saddam♥Freak♥Dyablo♥

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » man nov 29, 2010 3:45 pm

:D JAAAAH... Dém glæder jeg mig til at se.
..og siden du ikke kan få dig til at sige det... Ja, Blackie ser FULDSTÆNDIG idiotisk ud (han besluttede sig til at ryste sig, lige da kameraet klikkede). :lol:

Mio
Rotternes Herre
Indlæg: 1479
Tilmeldt: tirs dec 28, 2004 4:56 pm
Geografisk sted: Nykøbing F.
Kontakt:

Indlæg af Mio » man nov 29, 2010 5:05 pm

Haha :lol: Jeg tror også, jeg har et par billeder liggende.. Må lige se om jeg kan finde dem 8)
Emilie Marqvorsen

<3

Brugeravatar
Hellsusan
Rotternes Herre
Indlæg: 1977
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 4:14 pm
Geografisk sted: Vestjylland
Kontakt:

Indlæg af Hellsusan » man nov 29, 2010 6:07 pm

Har da ihvertfald mindst 10.000 dårlige billeder (sådan lidt overdrevet - men nok tæt på).. og gider ikke ændre dem fra CR2 filer til JPEG bare for at ligge et par af de dårlige ind :oops:
Hilsen Hellrats
Tidligere Hellsus herinde
Billede

Sjanet
Senior Rottemedlem
Indlæg: 548
Tilmeldt: søn apr 25, 2010 6:58 pm
Geografisk sted: Djursland

Indlæg af Sjanet » man nov 29, 2010 10:11 pm

Haha genialt emne! Og hvor ser det sidste billede sjovt ud :lol:

Vil lige prøve at få uploadet nogle også :)
*Ny signatur på vej*

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » tirs nov 30, 2010 10:49 am

Hellsus skrev:Har da ihvertfald mindst 10.000 dårlige billeder (sådan lidt overdrevet - men nok tæt på).. og gider ikke ændre dem fra CR2 filer til JPEG bare for at ligge et par af de dårlige ind :oops:
:lol: :lol: :lol: ØØØVV! Nu sidder jeg ellers hér og bliver NOGET så nysgerrig. :lol: :lol: :lol: ..men okay, jeg kan nu også godt forstå at du ikke orker det, når de skal laves om først. Så må jeg bare leve med nysgerrigheden. :lol:

Mio
Rotternes Herre
Indlæg: 1479
Tilmeldt: tirs dec 28, 2004 4:56 pm
Geografisk sted: Nykøbing F.
Kontakt:

Indlæg af Mio » tirs nov 30, 2010 5:29 pm

Her er et par af mine.. Har desværre fået slettet næsten alle kikserne..
(Har lavet dem som link, for er ikke sikker på om de er for store :oops: )

Først Sinai, som ligner.. jaa.. i hvert fald ikke en normalt-fungerende rotte :shock:
http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2010/ ... 33xdgt.jpg

Og så Tykke.. ja hun er sg* heller ikke for køn :? :lol:
http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2010/ ... 33xd7m.jpg
Emilie Marqvorsen

<3

Brugeravatar
Esme
Ikke til stede
Indlæg: 6391
Tilmeldt: man okt 08, 2007 9:26 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Esme » tirs nov 30, 2010 5:32 pm

haha flotte næser!!!!

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » ons dec 01, 2010 11:02 am

Billede ALTSÅ... Dét af Sinai... Det er bare for skønt. Billede Det minder jo mest af alt om en alien med dén store næse - og øjnene, der stikker ud til siden... og Tykkes måbende ansigtsudtryk... Det er simpelthen GULD værd.

NEJ, hvor er det nogle pragtfulde billeder. :lol: :lol: :lol:

Mio
Rotternes Herre
Indlæg: 1479
Tilmeldt: tirs dec 28, 2004 4:56 pm
Geografisk sted: Nykøbing F.
Kontakt:

Indlæg af Mio » ons dec 01, 2010 12:33 pm

Ja kønne er de jo ikke :lol: Men synes også, det er et par pragtfulde billeder.. :lol:
Emilie Marqvorsen

<3

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » ons dec 01, 2010 1:33 pm

Når jeg tager billeder sletter jeg de dårlige med det samme så jeg ikke skal bruge unødvendig tid på at overføre billeder som jeg alligevel ikke vil offentliggøre.

Dog lykkedes det mig nu alligevel at finde nogle mindre heldige billeder :lol: :P

Hun lå så sødt, men lige så snart jeg tog billedet skulle hun gnaske tænder og det fik hende altså til at se lidt farlig ud med de store gule tænder :lol:
Billede

Jeg ved ikke om hun laver Peacetegnet eller om der er gang i en manicure men mærkeligt ser det ud XD
Billede

Både sløret og mindre kønt fordi Lully ser lettere sindssyg ud, som en fange der vil gnave sig ud :lol: men hun får altså masser af opmærksomhed og mere til :wink:
¨Billede

ihhh hun nåede LIGE at få hovedet ud af centrum -.-'
Billede

Sørme om det ikke skete igen :lol:
Billede

ehm... ja :lol: hun ser lidt farlig ud *fnis*
Billede

samtlige rotter ville ikke være med på dette billede :?
Billede

du må ikke gemme dig!!!
Billede

Dette billede er både EKSTREMT NUTTET og helt vildt grimt :oops: det er et af mine absolut yndlingsbilleder med det er lidt fail alligevel :P
Billede

-.-' lad nu være med at kigge væk, du sad lige så sødt :|
Billede

Lidt sødt og lidt grimt :lol:
Billede

Du må ikke spise planterne... -.-'
Billede

Du må heller ikke spise jorden... -.-' :lol:
Billede

kig på miiiiiig!
Billede

Blev lige besværlig et kort øjeblik, hun ville sgu ikke have taget billede af sin fine mavse, hun var nok blufærdig :lol:
Billede

Smukke Cedrat, udstationeringsdrengen, var svær at få taget et godt billede af :evil: det er altså surt når man gerne vil have nogle ordentlige billeder af perledrengen -.-'
Billede

I belysningen lignede det lidt at han pointer, hvilket er ret mærkeligt, men han ville ikke rigtig samarbejde da vi skulle kigge på hans snude :lol:
Billede

Og jeg har MASSER af andre mindre heldigt taget billeder men det var alt for nu :P
Hilsen Faune
Billede

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » ons dec 01, 2010 2:36 pm

Alle tiders skønneste billedsamling, Neauri. :lol: :lol: Sjovt, som dé billeder, vi gemmer langt væk, viser sig at være dem der bare er de allersjoveste at se på... Alene dét med "peacetegnet" - eller dét, hvor totterne flygter i alle retninger - de er så SKØNNE. :lol:

Jeg fandt også lige ét af min gamle kæmperotte Bimse og hans kuldbror Pjevs... Selvfølgelig skred Pjevs, da kameraet klikkede, mens Bimse begyndte at klø sig på halsen. :evil: :lol:

Billede


..og det hér er måske lidt off-topic, for jeg tog det egentlig med fuldt overlæg, da Bimse i løbet af natten var gledet halvt ind igennem åbningen til sit hus... og sad fast i en meget ydmygende stilling. Han slap først fri, da mor hér vågnede og trak ham ud:

Billede

Jeg tror, han havde ligget sådan det meste af natten... Han var ihvertfald MEGET, meget træt - og sur - da han endelig var fri. :wink:

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » ons dec 01, 2010 2:42 pm

GLEEENNIIIEE... :lol: :lol: :lol: Hold op, det er for meget... Jeg sidder hér med ondt i maven af grin.

Kors altså, vi skulle næsten udgive de hér billeder i bogform - og kalde bogen: "Akut førstehjælp mod depression"... for hvem kan andet end at grine, når man ser dem?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Besvar