F5 logger mig af

Her er det muligt at snakke om alt, hvad der har med forum at gøre. Komme med forslag, ris, ros, samt spørge om hjælp til forum. Det kan være indsætning af billeder, ændring af profil m.m.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
Lord Crimson
Rotternes Herre
Indlæg: 1001
Tilmeldt: søn feb 13, 2011 10:14 pm
Geografisk sted: Odense C
Kontakt:

F5 logger mig af

Indlæg af Lord Crimson » ons nov 12, 2014 7:37 am

Jeg har sat flueben i at forummet skal logge mig på automatisk hver gang.. Det gør den ikke, men det er det mindste problem, for hvis jeg vil opdatere forummet og trykke F5 så bliver jeg logget af og skal til at logge på igen.. Det er ret irriterende og må være en fejl..

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: F5 logger mig af

Indlæg af Lylle My » ons nov 12, 2014 9:30 am

Jeg oplever meget tit det samme, når jeg opdaterer forummet - men kun, når jeg gør det på mobilen (jeg er også meget omhyggelig med hver gang at sætte fluebenet ved "log på automatisk")... Måske er det, fordi jeg lige checker DTF over mobilen mange gange hver dag, og hvis der så ER noget, der skal skrives - så tænder jeg for computeren, fordi mine fede pølsefingre ikke kan ramme de rigtige taster på mobilen. :P Åbenbart mener sitet, at hvis der er gået et stykke tid siden man sidst var aktiv herinde, kan det godt logge én af til trods for fluebenet.
Møgirriterende ja, men okay... det har da gjort at jeg nu har lært mit kodeord udenad, uden at jeg behøver at checke min lille kodebog. Jeg FÅR jo trods alt genopfrisket min hukommelse 3 - 4 gange om dagen. :lol:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Re: F5 logger mig af

Indlæg af FoxyRats » ons nov 12, 2014 10:38 am

Jeg bliver ikke logget af. Heller ikke af F5. :)
Stolte ejere af 8 rotter <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: F5 logger mig af

Indlæg af Lylle My » ons nov 12, 2014 12:04 pm

Hmm... Nu blev jeg lige logget af under en opdatering af siden - denne gang på computeren.
Sjovt, at det sker for nogle af os - men åbenbart ikke for alle. :shock:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Re: F5 logger mig af

Indlæg af Fnyff » tors nov 13, 2014 10:30 am

Jeg bliver en sjælden gang (1 gang på 3-4 mdr) logget af på computeren.
Jeg bliver logget af på telefonen hver anden, tredje gang. Det er til at få pip af.

Jeg har netop sat hak om at jeg IKKE vil logges af da jeg hukommelse som en si og ikk altid kan huske på password
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

Brugeravatar
Lord Crimson
Rotternes Herre
Indlæg: 1001
Tilmeldt: søn feb 13, 2011 10:14 pm
Geografisk sted: Odense C
Kontakt:

Re: F5 logger mig af

Indlæg af Lord Crimson » man nov 17, 2014 5:06 pm

Kan vi ikke få gjort noget ved det her?.. Eller i det mindste få en forklaring hvad jeg gør forkert.. det er yderst irriterende at blive logget af hver gang man trykker F5.. Plus at den ikke husker at den skal logge automatisk på..

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: F5 logger mig af

Indlæg af Lylle My » man nov 17, 2014 9:56 pm

Jo, der ER godtnok kommet en del "små" irritationsmomenter, siden forum blev opdateret. Måske skulle vi lige få et samlet overblik over dé ting, der ikke længere virker ordenligt, og så få sendt en mail til Søren om dem. :|
Foruden problemet med, at man pludselig bliver logget af, er der jo også:

Søgefunktionen, der kun virker hvis dét, man søger, er blevet skrevet EFTER opdateringen - alt, der er blevet skrevet FØR d. 26. oktober, findes slet ikke ifølge søgefunktionen. (medmindre man søger efter alle indlæg fra en bestemt bruger - så finder den det hele)

Alle de interne links, der før opdateringen blev skrevet i trådene som henvisning til andre tråde på DTF, virker heller ikke - fordi de linker til en side på DTF's gamle adresse - hvor forum ikke længere er.

Og så er der jo også problemet med, at en del brugere måske slet ikke kan finde forummet længere, fordi det har skiftet "navn" fra phpBB2 til phpBB3 - så en hel masse brugere måske tror, at det slet ikke findes længere.


Er der mon nogen herinde der har bemærket andre fejl, der er opstået efter opdateringen? Det ville jo nok være meget rart at få det hele med, hvis en admin lige skal sende en besked til ham. :)
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Besvar