Nye brugere

Her er det muligt at snakke om alt, hvad der har med forum at gøre. Komme med forslag, ris, ros, samt spørge om hjælp til forum. Det kan være indsætning af billeder, ændring af profil m.m.

Redaktør: Lylle My

Besvar
erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Nye brugere

Indlæg af erfort » man maj 26, 2014 7:15 pm

Hej DTF.

Jeg har lige deltaget i en tråd på en af tamrottesiderne på Facebook, og det ser ud til at flere har oplevet at de ikke modtager bekræftelsesmailen, når de forsøger at oprette bruger her inde.

Jeg er jo ikke admin, og ved derfor ikke hvad proceduren er, men jeg tænker næsten det er en fejl, når der er flere der oplever det?

Mvh Sus
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » man maj 26, 2014 9:28 pm

Der er for et par måneder siden blevet lavet om på proceduren, så nye brugere selv skal aktivere deres konto. Når de har oprettet sig herinde, skulle de få tilsendt en mail med et aktiveringslink, som de skal trykke på for at aktivere deres konto.

Har de slet ikke modtaget nogen mail overhovedet, når de har forsøgt at oprette en bruger? :|
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » man maj 26, 2014 9:33 pm

Som jeg forstår det så har de ingen mail modtaget.
Jeg ved desværre ikke hvornår de har forsøgt at oprette bruger, det var flere forskellige over et længere tidsrum, mere ved jeg ikke. Jeg skal gerne spørge ind, hvis det er en hjælp?
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » man maj 26, 2014 9:48 pm

Jeg er selv medlem af dén gruppe, så jeg kan lige prøve selv at skrive et indlæg derinde. Problemet er jo, at det desværre er et gammelt forum, der har fået sine særheder med alderen, og sidste gang der blev gjort forsøg på at opdatere det, gik det helt ned og var meget svært at få op at køre igen. :|

Men jeg har nu oprettet en tråd i redaktørforum om problemet, og forhåbentlig kan én af adminsene så finde ud af, hvad der er gået galt.
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » man maj 26, 2014 10:07 pm

Tak skal du have Lylle My.
Det er jo rigtig surt hvis forummet ikke længere er åbent for nye brugere.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » man maj 26, 2014 10:12 pm

HELT enig... Dét ville der jo ikke rigtigt være nogen fremtid i. :|
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » man maj 26, 2014 10:31 pm

Nej slet ikke.
Selvom jeg ikke har været så aktiv her inde på det sidste, så håber jeg jo stadig at forummet vil blive ved med at køre.
Jeg har godt nok fået megen hjælp her inde, og delt mange gode minder, og det samme ønsker jeg for alle de nye brugere.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Esme
Ikke til stede
Indlæg: 6391
Tilmeldt: man okt 08, 2007 9:26 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Esme » lør maj 31, 2014 1:01 am

Man skal huske at kigge i sit spamfilter, hvor dan slags mails ofte ender.... Selvfølgelig helst på dagen hvor man tilmeldte sig, da den ellers bliver automatisk slettet når det øvrige spam gør..

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » lør maj 31, 2014 1:17 am

Det med spamfiltret er blevet nævnt i tråden, og i alt fald en, af dem der ønskede at oprette, bruger skrev at det var tjekket.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Esme
Ikke til stede
Indlæg: 6391
Tilmeldt: man okt 08, 2007 9:26 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Esme » lør maj 31, 2014 11:25 am

ok. Og de har også alle husket at indtaste aktiveringskoden som beskrevet når de tilmelder sig? Ellers tror systemet at de er en spambot.

http://dansktamrotteforum.dk/viewtopic. ... 89c8bae6c7

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » lør maj 31, 2014 11:31 am

Det ved jeg så ikke lige, desværre. Men jeg kan se at Yui har fundet tråden på facebook, og bedt dem der her skrevet deri, om at kontakte hende privat, så det kan komme styr på situationen. :)
Det håber jeg så de gør.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Besvar