Hvor er det tilladt at søge? :)

Her er det muligt at snakke om alt, hvad der har med forum at gøre. Komme med forslag, ris, ros, samt spørge om hjælp til forum. Det kan være indsætning af billeder, ændring af profil m.m.

Redaktør: Lylle My

Besvar
FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Hvor er det tilladt at søge? :)

Indlæg af FoxyRats » lør aug 03, 2013 9:51 pm

Ja, skal jeg ind under "Salg af rotter", hvis jeg skal ind og søge efter nogen at komme og KIGGE hos? Altså, for at kigge på rotter, ikke nødvendigvis købe? :wink:

Kaffeplet
Senior Rottemedlem
Indlæg: 801
Tilmeldt: man feb 28, 2011 1:51 pm
Geografisk sted: København SV

Indlæg af Kaffeplet » søn aug 04, 2013 10:16 am

Det behøver du ikke, de fleste af os lukker gerne nysgerrige ind for at hilse på vores dyr. Hvis du er i tvivl om hvilket køn du evt. gerne vil have kan det være en ide at besøge en der har begge:)
Hvor bor du henne af? Jeg er sikker på der nok skal være en i nærheden der gerne viser sine dyr frem:)

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Indlæg af FoxyRats » søn aug 04, 2013 11:24 am

Kaffeplet skrev:Det behøver du ikke, de fleste af os lukker gerne nysgerrige ind for at hilse på vores dyr. Hvis du er i tvivl om hvilket køn du evt. gerne vil have kan det være en ide at besøge en der har begge:)
Hvor bor du henne af? Jeg er sikker på der nok skal være en i nærheden der gerne viser sine dyr frem:)
Det skal enten være i Nordsjælland (omkring Hillerød, Gilleleje, Tisvildeleje) eller omrking Århus. :)

Brugeravatar
amaliebaad
Rotternes Herre
Indlæg: 1838
Tilmeldt: man apr 11, 2011 11:13 am
Geografisk sted: Struer
Kontakt:

Indlæg af amaliebaad » søn aug 04, 2013 11:28 am

Ligger Lux ikke i Århus? De har suuuuper lækre rotter, men også ret mange, så jeg ved slf ikke om de har tid til at vise dem frem. :-) Men det var da forsøget værd, kan bare ikke huske om de ligger i Århus eller Aalborg..
Thea, Antonette, Mio, Bebi og Cleo <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » søn aug 04, 2013 11:29 am

Flyttet til rette kategori
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » søn aug 04, 2013 11:31 am

amaliebaad skrev:Ligger Lux ikke i Århus? De har suuuuper lækre rotter, men også ret mange, så jeg ved slf ikke om de har tid til at vise dem frem. :-) Men det var da forsøget værd, kan bare ikke huske om de ligger i Århus eller Aalborg..
Hæ-hæ, nej LUX ligger lige udenfor Aalborg. Dér har jeg nemlig alle MINE rotter fra. :wink:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » søn aug 04, 2013 11:53 am

Milly: Nej, "Salg af rotter" er jo netop kun til, hvis man vil købe eller sælge en rotte - og dét er jo ikke aktuelt for dig (endnu).
Jeg vil mene at du kan oprette en tråd hvor du søger nogen, der har lyst til at vise deres små totter frem for dig, under "Generel snak" (men hvis jeg alligevel tager fejl, kan det selvfølgelig være, at én af de andre redaktører retter mig - JEG kan også komme lidt i tvivl i ny og næ) :oops:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Kaffeplet
Senior Rottemedlem
Indlæg: 801
Tilmeldt: man feb 28, 2011 1:51 pm
Geografisk sted: København SV

Indlæg af Kaffeplet » søn aug 04, 2013 9:13 pm

Okay, jeg bor selv i København, og du er i hvert fald velkommen her hvis du ikke finder noget tættere på:) Jeg har dog kun piger:)

Besvar