Alder & Rotter

Her er det muligt at snakke om alt, hvad der har med forum at gøre. Komme med forslag, ris, ros, samt spørge om hjælp til forum. Det kan være indsætning af billeder, ændring af profil m.m.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
Wolter
Senior Rottemedlem
Indlæg: 713
Tilmeldt: ons jul 25, 2012 11:46 am
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Alder & Rotter

Indlæg af Wolter » tirs nov 20, 2012 8:53 pm

Jeg tænkte på om I ikke kunne tilføje 'alder' & 'antal rotter' under vores profil/billed, så vi kan se hvor mange rotter de andre har eller hvor gamle de er :)

Billede

Selvfølgelig ikke lige i den rækkefølge, det var blot en idé xD;
Hilsen Wolle

rotter ( 8.9 ) + 1

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » tirs nov 20, 2012 9:27 pm

Jeg er umiddelbart ikke for idéen.
Hvis der står alder ved hver profil, så kan det muligvis påvirke den måde deres indlæg læses på.
Fx. kan det være at en der er meget ung, enten bliver taget mindre seriøst, eller bliver båret lidt over med, og det er ikke 100% positivt i mine øjne.

Hvis der står antal rotter udfor hver profil, så skal det ind og rettes manuelt, hver gang man får en eller flere nye hjem, eller hvis man mister en.
Det er lidt hårdt at skulle ændre antallet, hvis man lige har mistet en højt elsket stjerne, og for nogle kan det næsten blive et problem, at de skal ind og ændre antallet månedligt, ugentligt eller måske dagligt fordi deres rotteflok ændrer størrelse ret ofte. :)
På den måde kan antallet også hurtigt blive forældet, for jeg tror personligt ikke, at jeg ville huske at få det opdateret.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » tirs nov 20, 2012 10:44 pm

Dén med at der skulle stå hvor mange rotter man har, ville - af netop dé grunde erfort fortæller om - være temmelig kompliceret.
Og alderen... Jah, hvis det skulle stå under mit profilbillede hvor gammel jeg er, ville jeg sandsynligvis slet ikke oplyse min alder - eller lyve, så ingen opdager hvor ææææældgammel jeg er. (man spørger jo ikke om en dames alder, vel? :wink: :lol: )

Men hvis man har lyst til at andre skal kunne se hvor gammel man selv er, kan man jo altid skrive alder (eller fødeår) i sin underskrift, ligesom du f.eks. har skrevet hvor mange dyr du har.
Hvis man gerne vil kende de andre brugeres alder, kan man jo prøve at kigge i tråden "Alder" http://dansktamrotteforum.dk/viewtopic.php?t=464 . Der er rigtig mange brugere, der - helt frivilligt - har oplyst hvor gamle de er. :wink:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Brugeravatar
Esme
Ikke til stede
Indlæg: 6391
Tilmeldt: man okt 08, 2007 9:26 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Esme » ons nov 21, 2012 5:35 pm

derudover er det her forum bygget på en Phpp version fra 1822 eller ca deromkring, så der er no way in hell, jeg vill kaste mig ud i at prøve at lave det :lol:

Au Naturel
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 308
Tilmeldt: tirs maj 22, 2012 2:05 pm
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af Au Naturel » ons nov 21, 2012 7:42 pm

Du kan jo starte en tråd som en leg med et par generelle spørgsmål som alder, antal osv og så er det jo valgfrit om folk vil deltage :-)
Venlig hilsen Mea, ejet af rotter siden 2006 :-)

Brugeravatar
Wolter
Senior Rottemedlem
Indlæg: 713
Tilmeldt: ons jul 25, 2012 11:46 am
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Indlæg af Wolter » ons nov 21, 2012 7:47 pm

Au Naturel skrev:Du kan jo starte en tråd som en leg med et par generelle spørgsmål som alder, antal osv og så er det jo valgfrit om folk vil deltage :-)
Tak for forslaget! :) Men jeg ville bare glemme at kigge det igennem og glemme hvad folk skriver! OTL

Jeg ville bare have noget info under vores Profil/billed/display you name it, så man havde et bedre billed af hvem man skriver med, og det kunne ha været sjovt at se hvor mange rotter folk, eller måske folks køn.. x'D

Well.. Kommer fra en del andre forum, så savnede bare de der info ting.. :oops:
Hilsen Wolle

rotter ( 8.9 ) + 1

Brugeravatar
Tiko
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 495
Tilmeldt: tors maj 24, 2012 6:49 pm
Geografisk sted: Lunderskov
Kontakt:

Indlæg af Tiko » tors nov 22, 2012 2:39 am

jeg kan godt se hvad folk mener med deres svar på hvorfor de ikke synes det er en god idé.

men synes også for idéen. da det kunne være rart at hvide de to ting :)
Hilsen Tiko

og Kattene; Cleo, Lucifer, Oliver

Besvar