øh

Her er det muligt at snakke om alt, hvad der har med forum at gøre. Komme med forslag, ris, ros, samt spørge om hjælp til forum. Det kan være indsætning af billeder, ændring af profil m.m.

Redaktør: Lylle My

Besvar
andersen12
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 236
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:16 pm
Geografisk sted: fredericia

øh

Indlæg af andersen12 » fre aug 17, 2012 9:15 pm

Hvordan kan det være alt bliver lagt ud to gange ? Er det fordi jeg er på fra min mobil det er da #%#&#&@ træls !!
Hvor godt folk er, kommer rotter til ;D

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » lør aug 18, 2012 12:22 am

Flyttet til rette kategori
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » lør aug 18, 2012 12:44 am

:) Jeg har godtnok undret mig over, at du så tit kommer til at lægge samme indlæg ind to gange. :lol:
Det sker en gang imellem, at et indlæg kan smutte ud to (eller endda flere) gange - jeg går ud fra, at det er hvis det tager lidt lang tid, og man så kommer i tvivl om man nu HAR fået trykket på "Udfør"-knappen... Hvis man så trykker igen, kan indlægget somme tider blive lagt ind flere gange.

Så jeg går ud fra at dit forslag om, at det kan være fordi du skriver over mobilen, godt kan passe. Det kan jo være sværere at styre fingrene på en lille skærm, frem for når man bruger tastatur og mus. Jeg skriver selv kun på mobilen i yderste nød - fordi mine "fede pølsefingre" ALTID rammer de forkerte taster. :lol: :lol:

Prøv og se, om du ikke med øvelsen finder en måde du kan undgå det - hvis én af redaktørerne opdager en dobbeltpost i mellemtiden, skal vi nok slette den.
Du kan også bare trykke på knappen "ændre" i den overskydende post, slette det der står - og i stedet skrive noget i stil med "UPS! Dobbeltpost - undskyld." Reglerne siger jo, at man ikke må ændre et indlæg, så tråden mister sin mening... men hvis du er kommet til at lave samme indlæg to gange, sker dét jo heller ikke - for den første post er der jo stadigvæk. :wink:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

andersen12
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 236
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:16 pm
Geografisk sted: fredericia

Indlæg af andersen12 » man aug 20, 2012 11:44 pm

Lylle My skrev::) Jeg har godtnok undret mig over, at du så tit kommer til at lægge samme indlæg ind to gange. :lol:
Det sker en gang imellem, at et indlæg kan smutte ud to (eller endda flere) gange - jeg går ud fra, at det er hvis det tager lidt lang tid, og man så kommer i tvivl om man nu HAR fået trykket på "Udfør"-knappen... Hvis man så trykker igen, kan indlægget somme tider blive lagt ind flere gange.

Så jeg går ud fra at dit forslag om, at det kan være fordi du skriver over mobilen, godt kan passe. Det kan jo være sværere at styre fingrene på en lille skærm, frem for når man bruger tastatur og mus. Jeg skriver selv kun på mobilen i yderste nød - fordi mine "fede pølsefingre" ALTID rammer de forkerte taster. :lol: :lol:

Prøv og se, om du ikke med øvelsen finder en måde du kan undgå det - hvis én af redaktørerne opdager en dobbeltpost i mellemtiden, skal vi nok slette den.
Du kan også bare trykke på knappen "ændre" i den overskydende post, slette det der står - og i stedet skrive noget i stil med "UPS! Dobbeltpost - undskyld." Reglerne siger jo, at man ikke må ændre et indlæg, så tråden mister sin mening... men hvis du er kommet til at lave samme indlæg to gange, sker dét jo heller ikke - for den første post er der jo stadigvæk. :wink:
Tror det er når jeg trykker på tilbage knappen måske ,men det er jo ret træls for jer andre .
Og redaktørene skal jo ryde op efter mig :/
Men i hvert fald undskyld det er ikke min mening :oops: :| :oops:
Hvor godt folk er, kommer rotter til ;D

Besvar