Ros herfra

Her er det muligt at snakke om alt, hvad der har med forum at gøre. Komme med forslag, ris, ros, samt spørge om hjælp til forum. Det kan være indsætning af billeder, ændring af profil m.m.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
littlelionx
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 332
Tilmeldt: fre mar 30, 2012 1:25 pm
Geografisk sted: 4000 Roskilde

Ros herfra

Indlæg af littlelionx » tirs maj 15, 2012 1:03 am

Hej!

Jeg synes bare jeg ville sige, at jeg ELSKER det her forum og jeg synes det er så dejligt, at alle taler pænt til hinanden og respekterer hinanden modsat andre forum'er som f. eks Gnavergalleri - bare for at nævne et eksempel :)
Synes det er skønt, at man kan føle sig tryg til at stille "dumme" spørgsmål og vide, at ingen hakker på én :D

Så ROS ROS ROS herfra :D :oops:
Bedste hilsner
Christina

To the world, you are one person
To a rat, you are the world

EmmaSia
Senior Rottemedlem
Indlæg: 524
Tilmeldt: tors feb 02, 2012 12:44 pm

Indlæg af EmmaSia » tirs maj 15, 2012 1:35 am

kunne ikke være mere enig ^_^
Er ikke længere aktiv på siden :)

CozyBunch
Rotternes Herre
Indlæg: 1072
Tilmeldt: søn jul 24, 2011 1:55 pm
Geografisk sted: 4440 Mørkøv
Kontakt:

Indlæg af CozyBunch » tirs maj 15, 2012 7:39 am

Helt enig og mange tak :D
- apropos GnaverGalleri så er jeg faktisk holdt op med at give råd der inde, gider ikke finde mig at at få at vide at jeg altid er "efter folk" til trods for jeg er præcis som jeg er her, derinde. :|
Anyway, tak for ros, så blev min morgen lige et hak bedre, selvom den er helt fin i forvejen :mrgreen:
Hvis jeg ikke lige svarer er det fordi det der "IRL" er kommet i vejen. Spørg evt. igen i pb ;)

- nu også med skægagame <3

Brugeravatar
Hellsusan
Rotternes Herre
Indlæg: 1977
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 4:14 pm
Geografisk sted: Vestjylland
Kontakt:

Indlæg af Hellsusan » tirs maj 15, 2012 8:45 am

Nu er gnavergalleri jo også fyldt med mange børn under 13 år, som let bliver fornermet over ingenting, deværre.
Hilsen Hellrats
Tidligere Hellsus herinde
Billede

andersen12
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 236
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:16 pm
Geografisk sted: fredericia

Indlæg af andersen12 » tirs maj 15, 2012 10:42 am

Jeg kan også kun sige positive ting . Nu har jeg ikke været medlem så længe her inde, men det er super rart at man altid kan spørge om nogle "dumme" ting uden at blive svinet til som de mange andre sider . Og så det rigtig rart at der er så mange søde mennesker ;)
Hvor godt folk er, kommer rotter til ;D

Sandra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 840
Tilmeldt: ons jun 15, 2011 10:16 pm
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Sandra » tirs maj 15, 2012 11:28 am

Enig enig i det hele! :mrgreen:
Sandra
Frigga, Fenja, Phoebe, Rosa og Ariel aka Krølmusen.....R.I.P Isolde, Papaya, Karla, Vesper og Lille Skid.<3 ....

Brugeravatar
littlelionx
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 332
Tilmeldt: fre mar 30, 2012 1:25 pm
Geografisk sted: 4000 Roskilde

,.

Indlæg af littlelionx » tirs maj 15, 2012 2:19 pm

Hellsus skrev:Nu er gnavergalleri jo også fyldt med mange børn under 13 år, som let bliver fornermet over ingenting, deværre.
Lige præcis og de takler altid ens svar eller forsøg på at hjælpe, som kritik! :?
Bedste hilsner
Christina

To the world, you are one person
To a rat, you are the world

Rubberdog87
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3264
Tilmeldt: søn sep 02, 2007 11:06 am
Geografisk sted: København

Indlæg af Rubberdog87 » tirs maj 15, 2012 7:52 pm

Det er dejligt at I kan lide at være her!
Det vil sikkert glæde hele red-gruppen at læse rigtig meget!

Et forum med plads til alle, uden ballade eller mobning/mudderkast er jo lige præcis det vi sigter efter :D
Hilsen Annika og Rotterne: Pippi og Molly..
(*)Shira, Saga, Emma, Bella, Abbie, Cookie, Lulu, Gaby, Pepsi, Bamse, Safi og Eddie<3

Brugeravatar
kko
Rotternes Herre
Indlæg: 1791
Tilmeldt: tirs nov 30, 2004 11:57 pm
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af kko » tirs maj 15, 2012 10:43 pm

top dollar :D

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » tirs maj 15, 2012 11:11 pm

:) Ja, jeg kan kun sige at JEG lige fra starten har været utroligt glad for den stemning, der er hér på forummet... Vi i redaktørgruppen gør selvfølgelig hvad vi kan for at sikre at reglerne bliver overholdt - men vi ville aldrig have kunnet gøre Dansk Tamrotte Forum til et rart sted at være, hvis ikke så mange brugere var opsat på at hjælpe hinanden hvor de kan - og samtidig sørge for at holde en utrolig positiv tone, så ALLE føler sig lige værdsat... både nye og gamle.
Jeg har ihvertfald oplevet, at hvis man har brug for støtte - ikke kun, når det drejer sig om éns rotter, men OGSÅ når andre ting i livet går skævt... Så véd man, at man altid vil kunne finde støtte og sympati hér.

Så tusind tak for alt dét i gør for hinanden... og for mig. Det er simpelthen GULD værd. :mrgreen: =D>
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Brugeravatar
Rinamus
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 164
Tilmeldt: ons nov 16, 2011 8:07 am
Geografisk sted: Fyn
Kontakt:

Indlæg af Rinamus » lør maj 26, 2012 1:31 pm

Jeg vil da også lige melde mig enig, selvom jeg ikke har været så aktiv herinde, når det kommer til at skrive.. Så er det rart og kunne læse de spørgsmål og svar der kommer :D

Men nu vil jeg til og være mere aktiv herinde, for mit første kuld totter er (næsten) planlagt :D :D
Kærlig Hilsen fra Carina & alle dyrene

CGBM
Senior Rottemedlem
Indlæg: 940
Tilmeldt: tirs maj 24, 2011 10:35 pm

Indlæg af CGBM » man maj 28, 2012 8:59 pm

Jeg er også helt enig :)

Besvar