"Robust" vandflaske?

Artikler om pasning og pleje af tamrotter, ideer til foder, forslag til forbyggelse af sygdomme, hvilken medicin du plejer at benytte? Tips og ideer, buropbygning osv. Kun fantasien sætter grænsen.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Boesen
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 487
Tilmeldt: lør aug 04, 2012 9:01 pm
Geografisk sted: Glostrup

"Robust" vandflaske?

Indlæg af Boesen » tirs sep 30, 2014 7:17 pm

Jeg har et lille problem..

Tjalfe, som er en lille TYRAN(!), bider, kradser og tygger hul i ALTING. Og dét er i sig selv fint nok - sådan er dét jo :-D MEN! Han har fået den fantastiske idé, at han da skal pille vandflaskerne ned. Uanset hvordan jeg sætter dem fast vel og mærke.

Han gør det - selvfølgelig - også om natten, og én ting er, at jeg bliver ski.. forskrækket, når jeg vågner med et sæt fra min skønhedssøvn af et højt dunk, når vandflasken bliver smidt på gulvet :lol: Men problemet er, at han også har gjort det, når jeg ikke er hjemme. Og jeg vil helst ikke have, at mine gutter ikke har adgang til vand, fordi han piller begge flasker ned (uanset om jeg er væk i 30 min. eller 8 timer)
Så i den forbindelse er der så nogen af jer, der kender en butik eller en hjemmeside, der sælger vandflasker som ikke kan skubbes ud af det, der får den til at sidde fast?

På forhånd tak for hjælpen! :-)
♂ - Totte, Thauri & Tjalfe
R.I.P. - Tornado <3 Tim <3

Brugeravatar
Hellsusan
Rotternes Herre
Indlæg: 1977
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 4:14 pm
Geografisk sted: Vestjylland
Kontakt:

Indlæg af Hellsusan » tirs sep 30, 2014 8:42 pm

Du kan købe en glas vandflaske og så hænge den inde i buret? Tænker jeg lige sådan som en hurtig tanke :P
Hilsen Hellrats
Tidligere Hellsus herinde
Billede

Brugeravatar
Webmor
Senior Rottemedlem
Indlæg: 559
Tilmeldt: fre sep 09, 2011 9:37 am
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlæg af Webmor » tirs sep 30, 2014 9:12 pm

Jeg har kun glas vand flasker til mine, mine tøser smadrede altid deres på 0 komma fem..
** Bidt af rotter **

Brugeravatar
Horizon
Rotternes Herre
Indlæg: 1805
Tilmeldt: søn feb 14, 2010 11:09 pm
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Horizon » tirs sep 30, 2014 9:25 pm

Han vil få svært med at kunne pille denne model ned: http://www.zooplus.de/shop/nager_kleint ... ken/215199
Billede

Brugeravatar
Lord Crimson
Rotternes Herre
Indlæg: 1001
Tilmeldt: søn feb 13, 2011 10:14 pm
Geografisk sted: Odense C
Kontakt:

Indlæg af Lord Crimson » ons okt 01, 2014 7:43 am

Mine gnavede også deres vandflasker i stykker indtil jeg skiftede til den her:

http://www.zooplus.de/shop/nager_kleint ... enken/5298

Boesen
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 487
Tilmeldt: lør aug 04, 2012 9:01 pm
Geografisk sted: Glostrup

Indlæg af Boesen » tors okt 02, 2014 4:26 pm

Tak for jeres råd! :-)

Jeg har købt den model, Lord Crimson har anbefalet. Nu har jeg hængt den op, og så krydser jeg fingre for, at han lader den hænge, den lille ballademager!
♂ - Totte, Thauri & Tjalfe
R.I.P. - Tornado <3 Tim <3

Besvar