Så er indsamlingen begyndt :)

Artikler om pasning og pleje af tamrotter, ideer til foder, forslag til forbyggelse af sygdomme, hvilken medicin du plejer at benytte? Tips og ideer, buropbygning osv. Kun fantasien sætter grænsen.

Redaktør: Lylle My

Brugeravatar
Hellsusan
Rotternes Herre
Indlæg: 1977
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 4:14 pm
Geografisk sted: Vestjylland
Kontakt:

Indlæg af Hellsusan » tors sep 18, 2014 4:06 pm

Åh, jeg havde læst det som om du havde købt det andet bur end zeno 2 buret, så blev lidt forvirret over det med hylderne :lol:

Den hylde du vil udskifte det med, er den farve som følger med til Freddy 2 max buret :D http://www.lux-shoppen.dk/freddy-p-135. ... BrmvE102Uk
Hilsen Hellrats
Tidligere Hellsus herinde
Billede

PhaRex Rats
Senior Rottemedlem
Indlæg: 506
Tilmeldt: lør feb 26, 2005 8:31 pm
Geografisk sted: Ringsted

Indlæg af PhaRex Rats » tors sep 18, 2014 4:45 pm

Ja det første blev bestilt, men fik alligevel kolde fødder inden det ankom med posten :oops:
Prisen ville have endt på de samme cifre uanset hvad, så den tykkere bund, og dét at undgå volierenet-roderi gjorde udslaget hehe :P
Ved dog ikke hvad jeg skal synes om gitteret i toppen, der virker til at sidde ret løst i forhold til rammen.. Håber varme vil løse det problem.

Søreme så :D havde ikke lagt mærke til buret før dit link haha.
Det er med garanti mere behageligt for øjnene end den anden farve.
Og så er der rigeligt med lyserøde/pink toner på min datters legetøj i forvejen ;)
PhaRex - Enjoy the Difference

-før kendt som Jaize.

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Indlæg af FoxyRats » tors sep 18, 2014 8:07 pm

Jeg synes ikke gitteret i toppen på zeno 2'et sidder løst? :)
Stolte ejere af 8 rotter <3

Brugeravatar
Horizon
Rotternes Herre
Indlæg: 1805
Tilmeldt: søn feb 14, 2010 11:09 pm
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Horizon » fre sep 19, 2014 6:47 am

Ift det FoxyRats skriver oplevede jeg havde heller ikke problemer med gitteret/toppen af lågen da jeg havde et zeno 2 bur. Sidder de sorte remmer på toplågen korrekt?
Billede

PhaRex Rats
Senior Rottemedlem
Indlæg: 506
Tilmeldt: lør feb 26, 2005 8:31 pm
Geografisk sted: Ringsted

Indlæg af PhaRex Rats » fre sep 19, 2014 8:00 am

Toppen var samlet i kassen, så den blev lige trykket efter flere gange undervejs.
Det har hjulpet en del efter buret er samlet helt, det kan dog stadig rykkes et par milimeter (hvilket er fair nok som det er nu).
Jeg tænker det nok bare er rammerne, som stille og roligt rettes ind ved stue temperaturer :)

Lækkert er buret uden tvivl, når det står samlet og frustrationerne over de sorte propper har lagt sig :lol:
PhaRex - Enjoy the Difference

-før kendt som Jaize.

Besvar