Dyrehospitalet i Rosengårdscenteret

Din erfaring med en dyrlæge på Fyn.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Maya
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 308
Tilmeldt: tirs jan 03, 2006 11:31 pm
Geografisk sted: Odense på Fyn

Dyrehospitalet i Rosengårdscenteret

Indlæg af Maya » ons mar 01, 2006 4:51 pm

Jeg vil også skrive det her under dyrlægerne, men hvor var de dog gode hos den her dyrlæge!!

Jeg fik noget baytrill de skal have to gange om dagen en uge og de fik noget i nakken som skulle tage de parasitter de muligvis har. Og jeg skulle ringe igen om 14dage for at fortælle om det var blevet bedre, hvis det så var belvet bedre skulle jeg komme igen og få en til i deres nakken for at æggene også bliver slået ihjel -og denne behandling ville være gratis. Derudover kiggede hun på lunger, øjenene og vi fik os en lang snak og hun hørte meget interesseret på hvad jeg havde at fortælle og syntes de var søde.
Jeg kom af med 380kr... lidt pebret, men synes jeg fik meget for pengene...

Og assistenten skulle lige kigge ned i tasken og syntes de var rigtig kære.

Desuden fortalte hun, at en af hendes kollega på klinikken der, selv havde haft en rotte en gang, og den lavede de så observationer på, for at finde ud af hvad der er alm og ikke alm hos rotter -f.eks om de skal have våde snuder eller ej. Det synes jeg da er rimelig cool...!!!

Det er ihvertfald der jeg tager hen næste gang!

Mvh Maya
"men det er det der er kærlighed; at risikere alt, at ofre alt, uden håb om gengæld" Camus

Fnukie
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2084
Tilmeldt: lør jul 02, 2005 5:37 pm
Geografisk sted: Munkebo (Fyn)
Kontakt:

Indlæg af Fnukie » ons mar 01, 2006 5:24 pm

så kan jeg da lige skrive her igen, :P ja det er en vildt go dyrlæge! det er den jeg altid bruger :) de er venlige og ved hvad de laver.
<,3 Kaylee, Kia, Panda, Brandy, Baily. <,3

Pirats
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4038
Tilmeldt: ons mar 01, 2006 4:18 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Pirats » fre jul 17, 2009 11:23 am

Jeg har efter 2½ år hos Dyrehospitalet i Rosengårdscentret, erfaret at disse ikke kan anbefales!

Sidst jeg skulle have tjekket en hos dem, tog de ca. 900 kr for selve tjekket!? og det var bare et almindeligt tjek. Jeg betaler glædeligt det det koster at få tjekket en rotte, men jeg forstår bare ikke lige den prissætning.

Jeg spurgte hvorfor at det kostede så meget og så sagde han "det var fordi jeg skulle regne ud hvor meget han skulle have" Han regnede så forkert, for rotten fik den halve dosis af hvad han skulle have.
Så måtte jeg tage hen til dem og sige at jeg skulle have doneret det dobbelte 10 dage efter hvor det ikke havde virket. Det mente de ikke, men jeg fik hende til at slå op i dyrlægens medicineringshåndbog, og rigtigt nok, der havde jeg ret. Og rigtigt nok, skulle han have haft dobbelt dosis af det jeg var blevet tildelt.

Du skal ihvertfald ikke have nogen opereret derhenne, for de giver en overdosis af narkose konsekvent hver eneste gang. De af mine rotter der har skulle opereres derhenne har aldrig vågnet op. Jeg var så dum at tro at det bare var et hændeligt uheld de første par gange, men nu er det slut, efter at de har dræbt Basse :cry:
Så næste gang jeg skal have en kastereret eller opereret, så må jeg tage helt til København. Hmm :?
Med venlig hilsen,
Jeanne

Besvar