En MEGET ubehagelig oplevelse! Dyrenes klinik i Korup

Din erfaring med en dyrlæge på Fyn.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Sponsor-Barn
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 167
Tilmeldt: tirs maj 25, 2004 8:50 pm
Geografisk sted: Odense

En MEGET ubehagelig oplevelse! Dyrenes klinik i Korup

Indlæg af Sponsor-Barn » ons nov 02, 2005 6:30 pm

Jeg har lige været ved Jørgen Nielsen, Dyrenes klinik i korup og aldrig har jeg oplevet en så arrogant fyr i hele mit liv!
Det kom sig af at jeg står med min lille rotte Gaya, der er utrolig syg. Hun har fået en mindre hjerneblødning og har siden tabt sig ekstremt (hun er faktisk kun skind og ben) og hun har åbne sår på armene, det hele har været en følelsesmæssig rutchetur og idag var det virkelig slemt. hendes øjne er røde og jeg kan se hun er ved at dø.
selvfølgelig valgte vi den dyreklinik der lå tættest på, så hun hurtigt kunne få fred. men da vi kom 16.45 fik vi for det første at vide at vi skulle betale weekendtillæg, hvilket egentlig ikke burde kunne ske da der var 15 min. til de lukkede.
Det første sekretæren gjorde var bevidst at trække tiden ud ved langsomt at spørge om en masse ting, der egentlig var ligegyldige da det var en aflivning det drejede sig om. derefter brokkede min mor sig en smule over prisen og tiden, da det ikke rigtig passede sammen, og han sagde koldt til sin sekretær at der skulle betales først.
jeg stod og græd en del og havde det enormt dårligt ved at lade en så arrogant og materiel mand aflyve Gaya, så da min mor spurgte om jeg virkelig havde lyst til at få ham til at aflive hende, svarede jeg at jeg helst ville vente og så tage ind til Tune i overgade, da jeg ikke ville lade en så kold og ufølsom mand aflive Gaya. det resulterede i at sekretæren nærmest sur sagde at Jørgen var meget følsom og vi da bare kunne tage ind i overgade.
Så vi besluttede os for at tage derind imorgen og se om hun overlever natten, heldigvis lider hun ikke.
Men aldrig i mit liv har jeg oplevet en så overfladisk og arrogant mand!
Den dyreklinik kan bestemt IKKE anbefales! :evil:
-Sacha

Gæst

Indlæg af Gæst » ons nov 02, 2005 8:53 pm

Føj for en behandling de er ikke egnet til hverken at ha noget med dyr eller mennesker at gøre de vil bevist tage røven på folk.

Gæst

Indlæg af Gæst » ons nov 02, 2005 9:19 pm

Ja, og jeg mener faktisk de har PLIGT til at tage imod dyr til aflivning :roll:

Sponsor-Barn
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 167
Tilmeldt: tirs maj 25, 2004 8:50 pm
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Sponsor-Barn » ons nov 02, 2005 11:02 pm

Nej nemlig, man burde f****** ikke blive dyrelæge hvis man er så ufølsom! jeg er også dybt rystet!
-Sacha

Bosse

Indlæg af Bosse » ons nov 02, 2005 11:06 pm

Nej hvor ubehageligt! jeg er ked af du har været ude for en sådan oplevelse...

Brugeravatar
mani
Rotternes Herre
Indlæg: 1028
Tilmeldt: søn jul 31, 2005 10:42 pm
Geografisk sted: bogense fyn
Kontakt:

Indlæg af mani » tors nov 03, 2005 1:42 pm

det er jeg meget ked af at høre.. jeg kan blive så gal på sådan nogen folk, de skulle s... få sig et andet slags arbejde... :twisted:
katrin

Besvar