Odense Dyrehospital

Din erfaring med en dyrlæge på Fyn.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Camilla
Senior Rottemedlem
Indlæg: 537
Tilmeldt: tors aug 21, 2003 1:43 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Odense Dyrehospital

Indlæg af Camilla » fre maj 06, 2005 11:21 pm

Odense Dyrehospital
Grønnevangen 38
5210 Odense NV
Tlf: 66 16 02 80
http://www.odense-dyrehospital.dk

Jeg har nu et par gange haft kontakt med dyrlæge Peter Skov, og jeg må sige at hver eneste gang har været yderst tilfredsstillende :D Første gang jeg var derover, havde jeg Nuno med, som havde forstuvet sin fod. Inden jeg tog derovre havde jeg snakket med Peter i telefonen, og han var havde massere af tid til at snakke, det var ikke noget der skulle hurtigt overståes. Han var enormt god til at håndtere Nuno og viste stor interresse og var enormt imponeret over hvor artig Nuno var :D (Han sagde nemlig ikke en lyd da han fik et stik i nakken :mrgreen: ) Og det på trods af at Nuno tissede på hans hånd, da han skulle tage hans temperatur :oops: Jeg spurgte ind til medicinen, og han fortalte vidt og bredt om hvordan det virkede og forklarede hvordan han undersøgte Nuno og hvordan han kunne mærke at det var en forstuvning, og meget andet. Jeg fik også en udskrift af besøget med hjem, hvor al info omkring behandlingen og Nunos tilstand var beskrevet. Det var bare alle pengene værd :D
Venlig Hilsen
Camilla Billede

Pirats
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4038
Tilmeldt: ons mar 01, 2006 4:18 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Pirats » fre okt 13, 2006 12:19 pm

Det var da dejligt at høre. Den klinik ligger lige ved siden af mig, så nu ved jeg hvor jeg kan tage hen, hvis der bliver noget med rotterne.
Med venlig hilsen,
Jeanne

NiGi-Ratz
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 171
Tilmeldt: man jan 08, 2007 6:52 pm
Geografisk sted: Odense

..

Indlæg af NiGi-Ratz » ons jan 31, 2007 2:10 pm

der har vi jo vores dyrlæge :0)

Vores hund har fast dyrlæge deromme Simon vøland. han er hamrende dygtig :-)

Min hund elsker at komme ned til ham, og skal han vente så piver hans konstant Gg

Fnukie
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2084
Tilmeldt: lør jul 02, 2005 5:37 pm
Geografisk sted: Munkebo (Fyn)
Kontakt:

Indlæg af Fnukie » ons jan 31, 2007 6:51 pm

Sys generalt den dyrlæge kæde er rigtig god! det er også den der er i Rosengårdcenteret, det er den jeg bruger. De er også rigtig gode til at håndtere dyrene, hende jeg har inde ved mest hedder Rikke Jarlkvist - hun kan klart anbefales :D
<,3 Kaylee, Kia, Panda, Brandy, Baily. <,3

Besvar