Konklusion, Odense

Din erfaring med en dyrlæge på Fyn.

Redaktør: Lylle My

Clarise
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 103
Tilmeldt: tirs jan 10, 2012 11:53 am
Geografisk sted: Nirvana

Konklusion, Odense

Indlæg af Clarise » fre nov 02, 2012 4:00 pm

Vil gerne have et endeligt svar på hvilken dyreklinik i Odense, der er bedst :wink: skal nok snart have kigget på en af mine rotter her i Odense, såå hvilken dyrlæge skal jeg vælge? :)
我爱你 Boel <3

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » fre nov 02, 2012 8:05 pm

Jeg bruger selv odense dyrehospital, hvis det bliver nødvendigt at jeg bare skal afsted. Men om de har forstand på rotter svinger op og ned syntes jeg nogen gange kommer jeg ud med en god fornemmelse men igen andre gange er det ikke så godt igen. Grunden til at jeg vælger dem er at jeg ved at de om ikke andet kan finde ud af at aflive en rotte, det har jeg nemlig også oplevet at nogen dyrlæger her i odense ikke kan finde ud af.
Men det skal ikke være nogen hemmelighed har jeg nogen problemer som jeg er det mindste i tvivl om så ringer jeg over til blågård dyreklinik i københavn og snakker med Erik. Da det i nu stadig er den dyrlæge jeg har været gladest for og som ved hvad han laver. :D
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Sandra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 840
Tilmeldt: ons jun 15, 2011 10:16 pm
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Sandra » fre nov 02, 2012 8:50 pm

Jeg bruger selv Overgades Dyreklinik. Har hørt andre herinde er glade for dem og de er også ok selvom jeg stadigvæk synes Tune er en mærkelig en :? . Jeg har også fået anbefalet Dalum Dyreklinik til rotter. Jeg har selv haft dyr til undersøgelse der men det var hunde og katte og været der i praktik for mange år siden. Hvis du vælger dem skal du bede om den dyrlæge der hedder Claus Wichmann.
:D
Sandra
Frigga, Fenja, Phoebe, Rosa og Ariel aka Krølmusen.....R.I.P Isolde, Papaya, Karla, Vesper og Lille Skid.<3 ....

Au Naturel
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 308
Tilmeldt: tirs maj 22, 2012 2:05 pm
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af Au Naturel » lør nov 03, 2012 9:55 am

Sandra skrev:Jeg bruger selv Overgades Dyreklinik. Har hørt andre herinde er glade for dem og de er også ok selvom jeg stadigvæk synes Tune er en mærkelig en :? . Jeg har også fået anbefalet Dalum Dyreklinik til rotter. Jeg har selv haft dyr til undersøgelse der men det var hunde og katte og været der i praktik for mange år siden. Hvis du vælger dem skal du bede om den dyrlæge der hedder Claus Wichmann.
:D
Tune kan være lidt excentrisk men han er sindsygt dygtig! :-) Da jeg boede i Odense fra 97 til 2004 brugte jeg Tune, jeg prøvede andre men ingen nærmer sig hans komoetence :-) Jeg vil klart anbefale ham.
Venlig hilsen Mea, ejet af rotter siden 2006 :-)

Sandra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 840
Tilmeldt: ons jun 15, 2011 10:16 pm
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Sandra » lør nov 03, 2012 4:38 pm

Au Naturel skrev: Tune kan være lidt excentrisk
:lol: Bestemt!
Sandra
Frigga, Fenja, Phoebe, Rosa og Ariel aka Krølmusen.....R.I.P Isolde, Papaya, Karla, Vesper og Lille Skid.<3 ....

Clarise
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 103
Tilmeldt: tirs jan 10, 2012 11:53 am
Geografisk sted: Nirvana

Indlæg af Clarise » lør nov 03, 2012 6:05 pm

haha, han lyder lidt spøjs ham Tune... :P
Men tror jeg vil prøve Overgades dyreklinik, selvom den vidst er ret dyr. :cry: Det er også den jeg bor tættest på, så det er vel også nemmest!
Synes det er svært at finde en passende dyrelæge, alle dyrelæger bliver jo mest lært op til at håndtere hunde og katte, og måske kaniner og marsvin. Der er jo ikke mange der holder rotter, og så heller ikke nogen dyrelæger der har et speciale inden for rotter, men nøj hvor kunne det være smart hvis der var det!

Tak for hjælpen rottemennesker :!: :D :mrgreen: .
我爱你 Boel <3

Sandra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 840
Tilmeldt: ons jun 15, 2011 10:16 pm
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Sandra » lør nov 03, 2012 8:27 pm

Jeg synes ikke de er meget dyre. Når jeg har haft to rotter med har jeg betalt for en og sidste gang fik jeg 50% rabat fordi Isolde ikke var blevet rask siden sidste gang jeg var der med hende. Og så har Tune vist efterhånden set en del rotter så uerfaren er han ikke. De er meget søde og man får en god service og det vil jeg gerne betale for. Jeg tror ikke det er umuligt at lave en afbetalingsordning med dem hvis pengene er et problem. Det kan i hvert fald ikke skade at spørge. :D
Sandra
Frigga, Fenja, Phoebe, Rosa og Ariel aka Krølmusen.....R.I.P Isolde, Papaya, Karla, Vesper og Lille Skid.<3 ....

Clarise
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 103
Tilmeldt: tirs jan 10, 2012 11:53 am
Geografisk sted: Nirvana

Indlæg af Clarise » lør nov 03, 2012 8:35 pm

Tjaa, jeg finder ud af noget ;) for min rotte har tandpine.. så hun lever af blendet mad pt., håber jeg kan få en tid snart.. :cry:
我爱你 Boel <3

Sandra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 840
Tilmeldt: ons jun 15, 2011 10:16 pm
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Sandra » lør nov 03, 2012 8:49 pm

Ring på mandag når de åbner. De plejer at kunne finde en tid hurtigt. Det dur ikke at den ikke kan spise almindeligt og få slidt dens tænder. God bedring med den!
Sandra
Frigga, Fenja, Phoebe, Rosa og Ariel aka Krølmusen.....R.I.P Isolde, Papaya, Karla, Vesper og Lille Skid.<3 ....

Minni
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2446
Tilmeldt: lør mar 04, 2006 3:34 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Minni » lør nov 03, 2012 9:31 pm

jeg bryder mig personligt ikke om Tune og syntes ikke han virker så kompetent som mange mener.. jeg kan derimod godt lide ham den anden der er hos overgade.. :)
odense dyrehospital er også ok, og højby dyreklinik er også gode :-)
Mvh. Minni og alle dyrene
http://mms-rotterede.weebly.com/
Lev livet min ven, for den dag i dag kommer aldrig igen.

Clarise
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 103
Tilmeldt: tirs jan 10, 2012 11:53 am
Geografisk sted: Nirvana

Indlæg af Clarise » lør nov 03, 2012 9:37 pm

Amen altså, hvis man nu bare kunne få at vide at man SKULLE bruge den her dyrelæge fordi det var den helt rigtige, der bare vidste alt om rotter, i rottemennesker når aldrig rigtig til enighed XD
我爱你 Boel <3

stubid_cat
Senior Rottemedlem
Indlæg: 842
Tilmeldt: man jul 07, 2003 10:42 am
Geografisk sted: Odense

Indlæg af stubid_cat » søn nov 04, 2012 12:52 pm

Jeg er også meget glad for Overgadens dyreklinik. De sidste par gange har det være Ulrik som jeg har været inde ved og jeg syntes han er meget grundig.

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Indlæg af Imaginarydiva » ons nov 07, 2012 8:11 am

Ville også sige Højby! Hvis nogen har forstand på rotter så det dem. Men okay nu har de også haft en del i hænderne siden jeg startede med a ha rotter tilbage fra 2003 :)

Clarise
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 103
Tilmeldt: tirs jan 10, 2012 11:53 am
Geografisk sted: Nirvana

Indlæg af Clarise » søn nov 18, 2012 1:12 am

Har været ved Overgade! og vil bare gerne lige tilføje til alle at jeg altså vil foretrække Ulrik til hver en tid! han er meget mere human og flink end ham der Tune, prøvede dem begge, og Tune kan helt sikkert sit kram, selvom man fornemmer han afskyr rotter...
我爱你 Boel <3

Sandra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 840
Tilmeldt: ons jun 15, 2011 10:16 pm
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Sandra » søn nov 18, 2012 3:34 am

Jeg har aldrig været inde ved Ulrik for det er altid Tune der har haft den første ledige tid når jeg har ringet for at bestille tid. Men nej han bryder sig ikke om rotter. Det sagde han engang til mig. Til gengæld har jeg en veninde der har været hos Ulrik nogle gange med sin kat og hun siger til gengæld at han er mærkelig. :lol:
Jeg overvejer kraftigt at finde en anden dyrlæge. Da jeg var ved Tune sidste gang fordi jeg havde forkølede rotter sagde han at en af mulighederne var af aflive nogle af dem fordi de smitter hinanden. Man afliver sguda ikke bare sådan sine ellers raske dyr. :evil:
Sandra
Frigga, Fenja, Phoebe, Rosa og Ariel aka Krølmusen.....R.I.P Isolde, Papaya, Karla, Vesper og Lille Skid.<3 ....

Besvar