Dyrelægen i Ringe?

Din erfaring med en dyrlæge på Fyn.

Redaktør: Lylle My

Besvar
KMRoda
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 84
Tilmeldt: lør apr 14, 2012 1:14 pm
Geografisk sted: Ringe

Dyrelægen i Ringe?

Indlæg af KMRoda » tors jun 14, 2012 4:37 pm

Hej!
Jeg har hørt noget om at der skulle være en dyrelæge i Ringe. Har dog ikke selv set den. Har i nogle erfaringer med dem?
Kærlig hilsen Kristina og mine dejlige drenge Oliver, Yui's Neris (Baby), Diamond, Ratatosk Hannibal og Ratatosk Alf (Bastian) :)
R.I.P Moon 7./8.-10 - 28./6.-12

Sandra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 840
Tilmeldt: ons jun 15, 2011 10:16 pm
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Sandra » tors jun 14, 2012 4:47 pm

Der er Ringe dyrehospital http://www.dyrlaegen.dk/ Jeg mener min mor og hendes kæreste havde dem til deres hunde og de var gode nok. Mht rotter ved jeg ikke.
Sandra
Frigga, Fenja, Phoebe, Rosa og Ariel aka Krølmusen.....R.I.P Isolde, Papaya, Karla, Vesper og Lille Skid.<3 ....

KMRoda
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 84
Tilmeldt: lør apr 14, 2012 1:14 pm
Geografisk sted: Ringe

Indlæg af KMRoda » fre jun 15, 2012 4:56 pm

Jeg har lige ringet til dem. De siger at der er en som har forstand på marsvin og andre gnavere, og et syn vil koste 422 kr. Er det dyrt for et syn? Og burde jeg tage mine dyr et andet sted, nu når de for det meste beskæftiger sig med hund og kat?
Kærlig hilsen Kristina og mine dejlige drenge Oliver, Yui's Neris (Baby), Diamond, Ratatosk Hannibal og Ratatosk Alf (Bastian) :)
R.I.P Moon 7./8.-10 - 28./6.-12

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » fre jun 15, 2012 5:49 pm

Syntes generalt det er rigtig svært at finde en dyrlæge der har forstand på rotter og dem der plejer at være rigtig gode ligger gerne i københavn eller aalborg, hvilket jo er temlig langt væk så det kan du jo ikke bruge til så meget.

Men her i dag var jeg afsted med min dreng Ezo og valte at nu prøver jeg noget nyt og ringed til en dyrlæge i svendborg, det blev til korsgade dyreklinik og jeg må sige at det abselut er en af de gange hvor jeg ikke har tænkt de har da virkelig ikke forsand på hvad de laver. Så dem vil jeg klart bruge igen en anden gang. Jeg gav 343,50 kr for konsultation og medicin. :D
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Besvar