Dalum Dyreklinik?

Din erfaring med en dyrlæge på Fyn.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
Lord Crimson
Rotternes Herre
Indlæg: 1001
Tilmeldt: søn feb 13, 2011 10:14 pm
Geografisk sted: Odense C
Kontakt:

Dalum Dyreklinik?

Indlæg af Lord Crimson » tors feb 16, 2012 11:58 am

Jeg er jo lige flyttet til Odense, så jeg er på jagt efter en ny dyrelæge.. Ikke at jeg skal bruge en lige nu og her, men det er jo godt at være forberedt, når man skal..

Jeg så Dalum Dyreklinik, kun ligger ca 5 fra hvor jeg bor.. er der nogle der har nogle erfaringer med dem?

EmmaSia
Senior Rottemedlem
Indlæg: 524
Tilmeldt: tors feb 02, 2012 12:44 pm

Indlæg af EmmaSia » tors feb 16, 2012 5:57 pm

for en del år siden brugte min mor dem til vores katte og der var aldrig problemer med dem men jeg ved jo ikke hvordan de er nu og kan slet ikke garantere når det kommer til rotter
Er ikke længere aktiv på siden :)

Sandra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 840
Tilmeldt: ons jun 15, 2011 10:16 pm
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Sandra » tors feb 16, 2012 6:12 pm

Min familie har haft dyrelæge der i mange år, jeg kender en der selv har brugt klinikken til sin rotte og jeg har selv været i praktik der. Jeg synes det er et godt sted og min familie har været glad for stedet. Jeg har også selv fået den anbefalet til mine rotter men da jeg bor et godt stykke væk derfra er det lidt besværligt. Hvis du vælger klinikken skal du bede om den dyrelæge der hedder Claus Wichmann (ham den anden er mærkelig :? ) og jeg mener Wichmann selv har haft rotter.
Velkommen til Odense! :mrgreen:
Sandra
Frigga, Fenja, Phoebe, Rosa og Ariel aka Krølmusen.....R.I.P Isolde, Papaya, Karla, Vesper og Lille Skid.<3 ....

Brugeravatar
Lord Crimson
Rotternes Herre
Indlæg: 1001
Tilmeldt: søn feb 13, 2011 10:14 pm
Geografisk sted: Odense C
Kontakt:

Indlæg af Lord Crimson » tors feb 16, 2012 6:39 pm

Det lyder godt at de er gode til rotter.. Det er jo dejlig nemt når man bor næsten lige over for zoo.. :)

Og tak for velkomesten Sandra.. Har dog boet i Odense før, og elsker byen så er glad for at være tilbage.. :D

Corfitz
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jul 12, 2007 3:59 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Corfitz » ons mar 14, 2012 2:01 pm

Jeg kender kun dyrlægen du nævner der af navn, så ved ikke hvordan den er. :) Jeg selv bruger Overgades Dyreklinik til alle mine dyr og er SÅ glad for det sted :)

Og ja, velkommen tilbage til Odense :P

Sandra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 840
Tilmeldt: ons jun 15, 2011 10:16 pm
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Sandra » ons mar 14, 2012 7:28 pm

Corfitz: Jeg har også brugt den i Overgade men jeg overvejer at finde en anden for jeg bryder mig ikke om Tune.

Lord~Crimson: Jeg er også rigtig glad for Odense :D
Sandra
Frigga, Fenja, Phoebe, Rosa og Ariel aka Krølmusen.....R.I.P Isolde, Papaya, Karla, Vesper og Lille Skid.<3 ....

Corfitz
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jul 12, 2007 3:59 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Corfitz » ons mar 14, 2012 11:01 pm

Sandra: Det er jo helt sikkert en smagssag, jeg synes at både Tune og Ulrik er gode, og har altid følt at mine dyr og jeg blev/bliver behandlet godt der :) også synes jeg at de er rigtig søde til at svare på eventuelle spørgsmål som man kan have :)

Sandra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 840
Tilmeldt: ons jun 15, 2011 10:16 pm
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Sandra » tors mar 15, 2012 5:27 pm

Det er bare fordi da jeg var inde hos Tune sagde han at han ikke brød sig om rotter. Det er sådan set fint nok men det skal han bare holde for sig selv. Når jeg kommer til læge med mine "børn" så vil jeg have tillid til at han tar sig af dem på den bedst mulig måde og jeg har svært ved at være tryg ved måske at lægge deres liv i hans hænder når jeg ved at han ikke kan li dem. Men hvis Ulrik er god til rotter så tror jeg bare jeg beholder stedet hvis det sku blive nødvendigt med en tur til dyrlæge. Det er nemli det mest praktiske og rotterne skal ikke ud på en længere tur. :D
Sandra
Frigga, Fenja, Phoebe, Rosa og Ariel aka Krølmusen.....R.I.P Isolde, Papaya, Karla, Vesper og Lille Skid.<3 ....

Besvar