Dyrelægen i Overgade, Odense

Din erfaring med en dyrlæge på Fyn.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Camilla
Senior Rottemedlem
Indlæg: 537
Tilmeldt: tors aug 21, 2003 1:43 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Dyrelægen i Overgade, Odense

Indlæg af Camilla » tors sep 23, 2004 3:11 pm

Jeg kan ikke anbefale at man får kastreret sin rotte hos dyrelægen i Overgade, selvom han påstår at han sagten kan, for det kan han ikke... :evil:

Min stakkels Ratman vågnede godt nok op af narkosen men døde samme aften jeg fik ham hjem... :cry:
Venlig Hilsen
Camilla Billede

Camilla
Senior Rottemedlem
Indlæg: 537
Tilmeldt: tors aug 21, 2003 1:43 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Dyrelægen i Korup

Indlæg af Camilla » tors sep 23, 2004 3:14 pm

Dyrelægen i Korup kan jeg heller ikke anbefale...
Dyrelægen er sød nok, men han udleverer ikke den rette mængde medicin, og er svær at overbevise om andet end det han selv tror på... :?
Venlig Hilsen
Camilla Billede

Louise
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 171
Tilmeldt: man sep 13, 2004 12:07 am
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Louise » ons nov 17, 2004 8:55 pm

Hej Camilla!
Har du kontaktet Tune efter din rotte døde? Der kan selvfølgelig altid gå noget galt, men jeg ved, at Tune gør sit allerbedste når han operere et dyr, og sørger for at alt blir gjort som det skal. Jeg har haft Tune som dyrlæge i 4 år og vi kender hinanden rigtig godt, og mine dyr er vilde med ham. Jeg har fået kastreret 2 katte, 1 kanin og 1 hund hos ham uden problemer.

Det er ikke for at bagatalisere at din rotte er død. Jeg synes det er utrolig trist, og det må være helt forfærdeligt for dig. Jeg vil bare fortælle at ejg gennem de sidste 4 år, kun har haft positive oplevelser hos Tune.
Venligst, Louise

Camilla
Senior Rottemedlem
Indlæg: 537
Tilmeldt: tors aug 21, 2003 1:43 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Camilla » tors nov 18, 2004 4:52 pm

Altså selvfølgelig kan Tune have haft en dårlig dag, eller Ratman har måske ikke kunne tåle bedøvelsen... Jeg kan jo ikke med sikkerhed sige hvad der er gået galt...

Men jeg syns det er for dårligt at de sendte Ratman med mig hjem, når han stadig ikke kunne bevæge sig mere end 2 timer efter at indgrebet er overstået... Allerede der burde de have lagt mærke til at noget var galt, men jeg fik bare at vide at han ville blive frisk om nogle timer...

Og da min mor ringede til ham om aftenen og fortale at Ratman ikke trak vejret, så havde han ikke så meget at sige til det...
Han sagde at det var mærkeligt... :|

Jeg burde nok have forklaret mig lidt bedre, men var vist meget vred da jeg skrev det indlæg :wink:

Bare fordi at han måske ikke er så god til rotter, så betyder det ikke at han ikke er god til andre dyr. Du må endeligt skrive hvis du får en rotte opereret hos ham, og det lykkes! :)
Venlig Hilsen
Camilla Billede

Louise
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 171
Tilmeldt: man sep 13, 2004 12:07 am
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Louise » søn nov 21, 2004 9:42 pm

Hej Camilla!
Det vil jeg ihvert fald gøre, for jeg er meget tryg ved Tune, og alle mine dyr, både katte og rotter bliver behandlet hos ham, og det har jeg altid været meget glad og tilfreds med *S*
Venligst, Louise

stubid_cat
Senior Rottemedlem
Indlæg: 842
Tilmeldt: man jul 07, 2003 10:42 am
Geografisk sted: Odense

Indlæg af stubid_cat » fre jul 22, 2005 1:31 pm

Jeg bruger også overgadens dyreklinik og jeg har heller ikke noget at klage over.
Jeg har haft rotte til operation hos ham 3 gange og den ene gang døde rotten 14 timer efter operationen, men det sker jo. Tune var meget sød og gav mig 200 kr rabat, ikke fordi det var hans skyld men fordi han syntes det var synd for os.
Da vi skulle have Graf aflivet spurte vi ham hvormeget det ville koste ekstra at få hende aflivet her hjemme, og det kostede kun 200 kr ekstra, så det valgte vi at prøve. Det var stressende for os men Graf opdagede knapnok at det skedte før det var ovre, og det var jo formålet med at få det gjort her hjemme.
Tune har altid været sød og rar og god til at forklare hva der er galt med dyrene. Han giver os altid den tid vi skal have til at sige farvel, når der skal aflives.

Leeloo
Senior Rottemedlem
Indlæg: 688
Tilmeldt: man nov 14, 2005 2:09 pm

Indlæg af Leeloo » lør nov 26, 2005 9:29 pm

jeg har også været ved Tune, det var dog en hund der skulle aflives, men jeg har fået et godt indtryk af ham, men er så flyttet til Nyborg så har skiftet dyrlæge

Brugeravatar
Armani
Senior Rottemedlem
Indlæg: 797
Tilmeldt: lør dec 03, 2005 11:45 pm
Geografisk sted: vestsjælland

Indlæg af Armani » man nov 06, 2006 5:16 pm

jeg har ikke selv erfaring med ham men min mor har altid brugt ham og hun har aldrig haft problemer med hverken kat eller hund,

hun siger at han før han begyndte at ta store dyr ind altså hund og kat, før havde været til små dyr som gnavere rotter fugle edderkopper osv. i ca 10 år.

men jeg syntes han er ret dyr, så har valgt at bruge den i søndersø også forde jeg kender dem fra tidligere dyr.

MVH mig

Gæst

Re: Dyrelægen i Korup

Indlæg af Gæst » man nov 06, 2006 5:22 pm

Camilla skrev:Dyrelægen i Korup kan jeg heller ikke anbefale...
Dyrelægen er sød nok, men han udleverer ikke den rette mængde medicin, og er svær at overbevise om andet end det han selv tror på... :?
Hvis det er en anden dyrlæge end den i overskriften, vil du så ikke være sød og lave den i en ny tråd, da det ikke er sikker alle korup ser herind :)

Corfitz
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jul 12, 2007 3:59 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Corfitz » tirs jul 24, 2007 9:52 pm

Louise skrev:Hej Camilla!
Har du kontaktet Tune efter din rotte døde? Der kan selvfølgelig altid gå noget galt, men jeg ved, at Tune gør sit allerbedste når han operere et dyr, og sørger for at alt blir gjort som det skal. Jeg har haft Tune som dyrlæge i 4 år og vi kender hinanden rigtig godt, og mine dyr er vilde med ham. Jeg har fået kastreret 2 katte, 1 kanin og 1 hund hos ham uden problemer.
Vi bruger også dyrelægen i Overgade, her i Odense, og synes bestemt også et Tune virker som en fin fyr, vi har godt nok kun været der med en kat og en kanin, men der har bestemt ikke været noget at klage over, de har endda ringet hjem til os efterfølgende for at hører hvordan vores kat havde det, efter han havde været oppe ved dem. - Synes det er fantastisk, at de har gjort det!

Men Camilla, kan godt forstå du er ked af det med din rotte, jeg ville også have været både ked af det og vred over det, hvis det havde været mig det var gået ud over!

stubid_cat
Senior Rottemedlem
Indlæg: 842
Tilmeldt: man jul 07, 2003 10:42 am
Geografisk sted: Odense

Indlæg af stubid_cat » fre aug 03, 2007 6:03 pm

Jeg bruger stadivæk Tune og nu også den ande dyrlæge på Overgadens dyreklinik og jeg er meget glad for den behandling jeg og rotterne får hos dem. Jeg kan altid ringe og stille spørgsmål hvis der er noget.

Corfitz
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jul 12, 2007 3:59 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Corfitz » fre aug 03, 2007 10:18 pm

stubid_cat skrev:Jeg bruger stadivæk Tune og nu også den ande dyrlæge på Overgadens dyreklinik og jeg er meget glad for den behandling jeg og rotterne får hos dem. Jeg kan altid ringe og stille spørgsmål hvis der er noget.
Ja, de er rigtig søde til at give sig tid til at svare på spørgsmål!
Er det forresten ikke Ulrik den nye dyrelæge hedder, eller husker jeg helt galt ?

TineL
Rotternes Herre
Indlæg: 1667
Tilmeldt: tirs mar 25, 2008 10:49 pm
Geografisk sted: Odense

Indlæg af TineL » ons mar 26, 2008 10:33 pm

Jeg brugte Tune til mine rotter, efter en af dem var blevet lam i det ene ben, efter at have fået en sprøjte for forkølelse af en anden dyrlæge. Tune var meget grundig, undersøgte dem på kryds og på tværs og tog dem meget alvorligt. Jeg er ikke i tvivl om at jeg vil bruge Tune til mine kommende rotter.

stubid_cat
Senior Rottemedlem
Indlæg: 842
Tilmeldt: man jul 07, 2003 10:42 am
Geografisk sted: Odense

Indlæg af stubid_cat » lør apr 28, 2012 9:03 am

Som jeg har skrevet før vil jeg helt sikkert anbefale Tune og Ulrik.
Honney havde en stor knude ved forbenene som vi gerne ville have fjernet, men jeg har haft dårlig erfaring med den normale narkose og spurgte derfor til gas narkose. Tune og Ulrik tog udfordringen til sig og i løbet af 14 dage satte sig ind i rotte narkose via gas. Honneys operation gik rigtig godt hun var vogen og kun lettere omtåget da jeg hentede hende og ved aftensmad tid guffede hun babygrød til den store guld medalie. En uge efter operatione tog vi forbindingen af og såret er næsten helet og Honney er tilbage til at fræse rundt på stue gulvet. :D

Besvar