Dyreklinikken i Svendborg

Din erfaring med en dyrlæge på Fyn.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
janniel
Senior Rottemedlem
Indlæg: 526
Tilmeldt: tors maj 20, 2004 10:54 pm
Geografisk sted: Fredericia

Dyreklinikken i Svendborg

Indlæg af janniel » tors jun 10, 2004 9:49 am

Her er de utrolig søde, altid klar til at hjælpe. En af pigerne hedder Rikke, hun er super god til rotter.
Jeg var inde for at få Piller og Murphys tænder klippet, og hun var meget forsigtig, og håndterede dem rigtig godt.
Hun tjekkede dem også for diverse andre ting, lyttede til deres åndedræt, mærkede efter svulster osv., så hun var rigtig grundig.
Dem kan jeg i hvert fald varmt anbefale :D

Luna
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2437
Tilmeldt: ons mar 02, 2005 4:34 pm

Indlæg af Luna » søn maj 22, 2005 1:23 am

kan jo ikke lade være med at lige skrive lidt til når nu det er min hjemby vi snakker om. Korsgade dyreklinik er også ret fantastisk.Og kan også anbefales.

Brugeravatar
janniel
Senior Rottemedlem
Indlæg: 526
Tilmeldt: tors maj 20, 2004 10:54 pm
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af janniel » søn maj 22, 2005 9:38 am

Det er jeg meget meget glad for at høre, da alle (minus 1) dyrlægerne har sagt op og er rejst fra Svendborg Dyrehospital, inklusive hende jeg brugte til mine rotter.... :(
Men, Korsgade, siger du....det må jeg da prøve så, der er sgu for langt til Odense hvis der er en god dyrlæge i nærheden.

Luna
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2437
Tilmeldt: ons mar 02, 2005 4:34 pm

Indlæg af Luna » tors maj 26, 2005 12:11 am

ja altså min opfattelse af ham dernede er KUN positiv:) Hende nede ved" terningen "er vildt ringe og kan Ikke anbefales!
Carlsen på Bontvedvej holder dyr i live hvor det ikke er humant -kun for pengenes skyld, så ham kan jeg heller ikke anbefale. Men ham/ eller dem i Korsgade er vildt søde og rigtig dygtige.*S*

Ann Mørk
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs feb 08, 2005 1:02 pm
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Ann Mørk » tirs feb 14, 2006 3:46 pm

janniel skrev:Det er jeg meget meget glad for at høre, da alle (minus 1) dyrlægerne har sagt op og er rejst fra Svendborg Dyrehospital, inklusive hende jeg brugte til mine rotter.... :(
Men, Korsgade, siger du....det må jeg da prøve så, der er sgu for langt til Odense hvis der er en god dyrlæge i nærheden.
Den i Korsgade er rigtig god...
"Enhver kan tage fejl" sagde pindsvinet da den steg ned fra skurebørsten"

Brugeravatar
janniel
Senior Rottemedlem
Indlæg: 526
Tilmeldt: tors maj 20, 2004 10:54 pm
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af janniel » tirs feb 14, 2006 5:09 pm

Jeg bruger faktisk kun ham i korsgade nu, og ja han er super dygtig og rar :D .

ia_juel
DTF Forum Medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: tors dec 28, 2006 1:42 pm
Geografisk sted: svendborg

Indlæg af ia_juel » fre jan 12, 2007 12:52 pm

dyre klinikken i svendborg på korsgade er da nok det dårligeste jeg nogensinde har været ude for. de ville simpelthen ikke engang tage et kig på min rotte. men de anbefalede en medicin der ville være 80% chance for hunn døede af-flot! indgå helt sikkert korsgade.

Ann Mørk
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs feb 08, 2005 1:02 pm
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Ann Mørk » fre jan 12, 2007 1:57 pm

Sikke noget svineri!
Jeg fik opereret en rotte i Korsgade, og de var rigtig kompetente.

Er det længe siden du var der?
"Enhver kan tage fejl" sagde pindsvinet da den steg ned fra skurebørsten"

ia_juel
DTF Forum Medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: tors dec 28, 2006 1:42 pm
Geografisk sted: svendborg

Indlæg af ia_juel » fre jan 26, 2007 12:43 am

tror det er 3 uger siden jeg var der, men snakkede jo kun med hende ved kassen ikke selve lægen, men har bestilt tid til i morgen, bare til sådan et sundheds tjek. har du nogen ide om hvad det kommer til at koste?

Ann Mørk
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs feb 08, 2005 1:02 pm
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Ann Mørk » lør jan 27, 2007 8:17 pm

Øv har været uden net... Hvordan gik det?
"Enhver kan tage fejl" sagde pindsvinet da den steg ned fra skurebørsten"

Brugeravatar
Ditten
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 59
Tilmeldt: tors nov 15, 2007 9:30 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Ditten » fre feb 01, 2008 11:48 pm

Bare for lige at kommentere på Korsgade Dyreklinik... (som jeg så pænt har rost i andre tråde as well:))

De er simpelthen såååå dygtige!! Har været med et par af mine rotter, og de er bare så gode ved dem! Man føler sig virkelig i gode hænder og tryg når man tager sine små rotter til dem!

Klar anbefaling herfra!

Lige til det med hende ved skranken som anbefalede noget svært medicin, rotten kunne dø af... -hvad var problemet med rotten og var der andre valg muligheder af medicin? Kan ikke forestille mig at de vil andet end at hjælpe.. Jeg havde en rotte der led af lungebetændelse et par gange og de ikke så meget som prøvede at "dræbe" min rotte eller noget.. De prøvede at guide mig indtil jeg selv tog den svære beslutning og lod ham aflive. Også her var de bare i top. Sikrede sig at jeg vidste at rotten blev sendt til et dyrekrematorie og begravet i en fælles grav og det hele.. Følte mig virklig "godt tilpas" der. :D
The greatest healing therapy is friendship and love.

Minni
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2446
Tilmeldt: lør mar 04, 2006 3:34 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Minni » tors jul 24, 2008 1:34 pm

hmm. . jeg ved ikke helt hvad jeg syntes om dem. . . da jeg var der fik jeg da en fair behandling osv. . . men syntes de er mere en hunde og katte klinik ^^
Mvh. Minni og alle dyrene
http://mms-rotterede.weebly.com/
Lev livet min ven, for den dag i dag kommer aldrig igen.

Brugeravatar
chrisser1985
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 135
Tilmeldt: fre mar 16, 2007 6:38 pm

Indlæg af chrisser1985 » fre aug 01, 2008 11:25 am

Luna skrev:kan jo ikke lade være med at lige skrive lidt til når nu det er min hjemby vi snakker om. Korsgade dyreklinik er også ret fantastisk.Og kan også anbefales.
Ja det er i hvert fald et super sted :D
Er bare så glad for totter;)

billkau
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 78
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 8:47 pm
Geografisk sted: svendborg
Kontakt:

Indlæg af billkau » man sep 16, 2013 10:58 pm

Jeg har brugt Korsgade længe nu og synes den ene dyrlæge dernede er bedre end den anden, bare min mening, Charlotte tager sig rigtig godt af mine totter og behandler dem rigtig godt, de har selv sagt at de er blevet bedre med tiden til rotter og ved rigtig meget om dem. Jeg har oplevet at hvis de ikke lige vidste noget om det og de kunne se totten skulle i behandling, så ringede de rundt til andre gode dyrlæger og forhørte sig, jeg kan kun anbefale dem :D

Besvar