Dyreklinikken Vester Allé i Århus (Overfor Ridehuset)

Post dit besøg hos dyrlægen her. Forstod han/hun sig på tamrotter ?! Positive og negative indlæg.

Redaktør: Lylle My

Besvar
rikkek
Senior Rottemedlem
Indlæg: 703
Tilmeldt: man maj 24, 2004 7:17 pm
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Dyreklinikken Vester Allé i Århus (Overfor Ridehuset)

Indlæg af rikkek » lør apr 02, 2005 1:06 am

Hej!

Jeg var ved Dyreklinikken Vester Allé igår med totterne, og det gik super godt. Hende der undersøgte Cirkeline, og Stribe, var/er rigtig god! Man kunne tydeligt se at hun kunne lide de små, og snakkede rigtig med dem. Hun var også rigtig god til at håndtere dem, og var god til at svare på spørgsmål, meget venlig, og god dyrlæge :D

Det er helt klart en dyrlæge jeg vil benytte fremover, og priserne er også rimlige, jeg kom af med 346,25 kr :wink: :)

Så stor ros til dem fra mig!

rikkek
Senior Rottemedlem
Indlæg: 703
Tilmeldt: man maj 24, 2004 7:17 pm
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af rikkek » tors apr 14, 2005 9:25 pm

Lige en lille note; Få Nanna til at kigge på dine totter, hun er helt klart bedst :)

lene
DTF Forum Medlem
Indlæg: 35
Tilmeldt: tirs jan 13, 2004 8:06 pm
Geografisk sted: århus

Nanna er holdt...

Indlæg af lene » tirs nov 07, 2006 4:42 pm

...for efterhånden ret længe siden, men de har fået en anden, Ruben, og han er rigtig god.
Jeg bruger generelt denne dyrlæge, men er nogle gange knap så tilfreds, for når de er så dyre, forventer jeg også at mine rotter bliver taget alvorligt! Vi har trods alt lagt adskillige 1000 kr. deroppe, i løbet af årene. Men Ruben er altså en god og omsorsfuld dyrlæge, og jeg må anbefale at man efterspørger ham, når man konsulterer denne klinik!

hexocain
DTF Forum Medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: ons nov 08, 2006 3:42 pm
Geografisk sted: Århus

Re: Vester Allé

Indlæg af hexocain » ons nov 08, 2006 4:03 pm

Jeg synes også dyrlægen på Vester Allé er udmærket. De behandler dyrene ordentligt, har også respekt for ejerens følelser (nogle gange piver man jo lidt med hvis der bliver gjort noget der gør ondt :( ) og virker som om de godt kan lide dyr, hvilket jo desværre ikke er en selvfølge overalt.

Brugeravatar
Esme
Ikke til stede
Indlæg: 6391
Tilmeldt: man okt 08, 2007 9:26 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Esme » tors mar 06, 2008 10:49 pm

jeg brugte dem telefonisk da roger blev bidt -og ud over at den rare mand fik talt den lettere hysteriske ejer lidt til ro ahem :oops: var han også meget grundig til at forklare hvad jeg skulle gøre og hvilke ting jeg skulle holde øje med. Og det kostede ikke noget at få råd iøvrigt.

Jeg har brugt dem til andre rotter før, og de har altid været søde og forstående -da jeg skulle aflive min søde blomst og stod og vrælede, gav de mig den tid jeg skulle bruge til at sige farvel efter at sprøjten var givet.

Kun gode ting at sige om dem herfra.

Brugeravatar
Stine
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2055
Tilmeldt: tirs aug 16, 2005 12:11 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Stine » man maj 26, 2008 10:39 am

det er godt at vide, jeg tror jeg finder deres nummer i telefonbogen og skriver det ind på mobilen hvis der skulle ske noget!
♥Wildhelm♥Saddam♥Freak♥Dyablo♥

Besvar