Klinikker i Århus?

Post dit besøg hos dyrlægen her. Forstod han/hun sig på tamrotter ?! Positive og negative indlæg.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Riku~
Senior Rottemedlem
Indlæg: 745
Tilmeldt: ons jun 17, 2009 1:12 am
Geografisk sted: Århus N
Kontakt:

Klinikker i Århus?

Indlæg af Riku~ » man jun 11, 2012 1:07 am

Jeg har længe overvejet at droppe min dyrlæge. Mine forældre har brugt hende i mange år til kattene og det har også været udmærket. Men jeg må være ærlig og sige at jeg synes ikke det virker som om at hun så meget forstand på rotter, som hun ellers først gav udtryk for at have.
De sidste par gange jeg har været hos hende, har hun ikke rigtig undersøgt mine dyr, men bare hørt på hvad jeg har sagt. Jeg så hellere at hun undersøgte hvor meget der var i de symptomer som jeg fortalte hende om, i stedet for bare at gå ud fra et udsavn. Men nu har jeg altså valgt at trække grænsen. De sidste to gange jeg har fået aflivet en rotte hos hende, har hun bare sprøjtet gift direkte i dem, uden at bedøve dem først. Det bryder jeg mig ikke om på nogen måde overhovedet. Første gang jeg fik aflivet en rotte hos hende, bedøvet hun rotten først, og lod mig bruge alt den tid jeg havde brug for til at lade rotten falde i søvn, men den metode er hun åbenbart stoppet med.

Jeg regner med at flytte til Viborg men indtil da bliver jeg nødt til at finde en anden dyrlæge, for jeg har ikke lyst til at tage mine rotter til denne lokale længere. Kan i anbefale nogen i Århus område? I må også meget gerne anbefale nogen i Viborg.
>> Gaming kid.
Billede

Laura van der Worp
DTF Forum Medlem
Indlæg: 32
Tilmeldt: fre jan 18, 2013 10:41 am

Indlæg af Laura van der Worp » tirs jul 08, 2014 11:03 pm

Hi! I don't know if you will still read this, but I always go to abild dyreklinik in Brabrand. They are very good with rats. Had several rats operated there, and other stuff. They are also very kind and super sweet to the animals :)

Beware, they are quite expensive.

Laura van der Worp
DTF Forum Medlem
Indlæg: 32
Tilmeldt: fre jan 18, 2013 10:41 am

Indlæg af Laura van der Worp » tirs jul 08, 2014 11:04 pm

Haha i see now this one is from 2012!! xD
Never mind :P

Besvar