Er der nye erfaringer med dyrlæger omkring Rander?

Post dit besøg hos dyrlægen her. Forstod han/hun sig på tamrotter ?! Positive og negative indlæg.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Deva
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 282
Tilmeldt: søn aug 21, 2011 5:34 pm
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Er der nye erfaringer med dyrlæger omkring Rander?

Indlæg af Deva » man aug 29, 2011 11:34 am

Jeg har fornyelig fået rotter igen efter en pause på nogle år. De tråde der er herinde er fra den gang for manges vedkommende. Er der nogle af jer der har nyere erfaringer med dyrlæger til rotter i Randers og omegn? Jeg bruger jo af og til dyrlæge til mine hunde, men det er ikke sikkert det nødvendigvis skal være de samme til mine rotter :)
Hilsen Elisabeth
-------------------------------------------------------
Rotter er som bland-selv-slik. Man skal lige have den, den og to af den der, og øh så lige ....... :0)

Brugeravatar
GB1990
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 139
Tilmeldt: man dec 13, 2010 6:40 pm
Geografisk sted: Randers

Indlæg af GB1990 » man aug 29, 2011 11:54 am

Altså jeg har gode erfaringer med dyrlægen på solsikkevej Randers NØ^^ Hun var meget interesseret, vidste hvad hun havde med at gøre (udaftil i hvertfald :P) og samtidig en overkommelig pris. 500 kr for behandling af sommerforkølelse á 5 rotter i en uge+ samt vejning og vurdering af hver enkelt rotte.

Kasernen derimod har knap/ingen erfaring med rotter og tager ifølge min skrøbelige pengepung ågerpriser, 600 kr for 5 min hvor dr. dyr var mere interesseret i hvad hun var for en type.
(konklusionen var et dybt hals sår på min hårløse forårsaget af fald v.v, dr. dyr mente at hun enten skulle aflives eller også lukkede det sig selv.) behandlingen af hende var også langt fra ønskværdig (klemte om hende så hun sked ud over det hele i bare skræk)

beklager den lange smøre, men håber du kan bruge det^^
Lucy & Blossom, Fiona & Bella, Brianna & Tess, Silke, Elena & Monster, Lux & Ashe
Stjernedrys på livets vej, tak fordi i delte den med mig

Deva
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 282
Tilmeldt: søn aug 21, 2011 5:34 pm
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Indlæg af Deva » man aug 29, 2011 12:05 pm

Tak for svar. Har så bare rigtig mange dårlige erfaringer fra solsikkevej i anden forbindelse, men lad så det være. :| Ja på kasernen er de alt for dyre med alting. Det er rent profit. Jeg er glad for Hvidsten Dyrlæger til hundene, men jeg ved da ikke om de ved noget om rotter. Kan selvfølgelig tjekke inden jeg får brug for det.
Hilsen Elisabeth
-------------------------------------------------------
Rotter er som bland-selv-slik. Man skal lige have den, den og to af den der, og øh så lige ....... :0)

Brugeravatar
GB1990
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 139
Tilmeldt: man dec 13, 2010 6:40 pm
Geografisk sted: Randers

Indlæg af GB1990 » man aug 29, 2011 12:06 pm

Hvidsten dyrlægerne er super til hunde (bruger dem selv^^) men jae er lidt i tvivl med rotte erfaringen :S men ring og spørg
Lucy & Blossom, Fiona & Bella, Brianna & Tess, Silke, Elena & Monster, Lux & Ashe
Stjernedrys på livets vej, tak fordi i delte den med mig

jean08
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 171
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 7:15 am
Geografisk sted: Randers

Indlæg af jean08 » man aug 29, 2011 9:14 pm

Vorup Dyrehospital brugte jeg dengang jeg havde rotter, jeg synes de er rigtig søde dernede, jeg var så ''uheldig'' at jeg mest kom dernede mht aflivninger, men jeg føler de har styr på hvad de laver og så er de heller ikke så dyre.

Besvar