Vejle Dyrlæge ! HELP !!!

Post dit besøg hos dyrlægen her. Forstod han/hun sig på tamrotter ?! Positive og negative indlæg.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Tonks
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2425
Tilmeldt: tirs nov 20, 2007 5:14 pm
Geografisk sted: Vejle

Vejle Dyrlæge ! HELP !!!

Indlæg af Tonks » tors jan 03, 2008 7:24 pm

Centrum dyreklinik i Flegmade 11B i Vejle - nogen der har kendskab til ham ?? Han hedder Niels Erik Kaae og hans kone er vist hans laborant, overvejer at bruge ham hvis han er ordentlig :?

Har tidligere brugt dyrlæge Pedersen, men synes tonen er lidt hård (han er skam god mod dyrene) og han virker iriteret når man spørger om noget, men måske er han bare sådan.
Tonks..

Gæst

Indlæg af Gæst » fre jan 04, 2008 11:45 pm

pedersen er en ægte træmand, men han er skide dygtig! dem i flegmade, er vidst rimelig glad for at aflive (forstå mig ret), de vil nogle gange hellere aflive end at helbrede. har hørt forskellige folk der har fået marsvin og andre dyr aflivet, fordi de havde en byld eller lign. de fik ikke engang en chance med antibiotika eller andet, bare direkte aflivet med det samme. pedersen er ikke min yndlings person, men han er min yndlings dyrlæge!

Tonks
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2425
Tilmeldt: tirs nov 20, 2007 5:14 pm
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af Tonks » lør jan 05, 2008 12:02 am

Okay, det bekræfter også mine tanker, jeg ringede til Centrum dyreklinik idag for at høre priser, tider etc. men der var lukket til på mandag
:roll: hmm...Pedersen har åben konsultation så man kan bare komme indenfor et bestemt tidrum...ssssåååå jeg holder mig til din holdning Gracelesslady; han er ik verdens bedste person, men ABSOLUT den bedste dyrlæge i Vejle. (og jeg skulle ik betale en fis :D )

Kan helt klart anbefale ham til andre fra Vejle der sku falde over min tråd :wink:
Tonks..

Brugeravatar
Rollo
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 323
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 5:42 pm
Geografisk sted: 7770 Vestervig
Kontakt:

Indlæg af Rollo » man jun 15, 2009 5:23 pm

Jeg har en onkel som er dyrlæge, og ved mange blir fortørnede over ham som person.
- Han kan godt virke lidt, lige ud, og lidt distræt måske, men sådan er han bare.

Nogle gange skal man måske kigge på hvordan de til deres fag, og bare acceptere at man måske ikke kan med dem som menneske, - men behøves man jo heller ikke :)

Men kender ikke pågældende dyrlæge. Var mere for at sige at måske kan han sagtens være en enormt dygtig dyrlæge, man bare ikke lige svinger med.

Synes tit de mandlige dyrlæger blir sådan :lol:
Rollo


“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”
― Marilyn Monroe

Nino
Rotternes Herre
Indlæg: 1490
Tilmeldt: ons nov 12, 2008 11:44 am

Indlæg af Nino » tirs jun 16, 2009 11:16 am

Rollo skrev:Jeg har en onkel som er dyrlæge, og ved mange blir fortørnede over ham som person.
- Han kan godt virke lidt, lige ud, og lidt distræt måske, men sådan er han bare.

Nogle gange skal man måske kigge på hvordan de til deres fag, og bare acceptere at man måske ikke kan med dem som menneske, - men behøves man jo heller ikke :)

Men kender ikke pågældende dyrlæge. Var mere for at sige at måske kan han sagtens være en enormt dygtig dyrlæge, man bare ikke lige svinger med.

Synes tit de mandlige dyrlæger blir sådan :lol:
det kommer nok an på hvad man selv er for en person..
jeg kan godt f.eks. godt lide Pedersen i Vejle, ingen tvivl om han nok er dygtig og jeg har heller ikke skullet betale en fis..

men så foretrækker jeg faktisk at betale lidt, og så at dyrlægen tager sig tid til at se ordnelig på mine rotter, snakke lidt med mig, undersøge hvad de "symptomer" den har skyldes og evt. komme til løsningsforslag når nu vedkommende ikke mener der er sygdom, men i stedet bare noget der er sådan..

jeg tager hvis det er muligt hellere de 15-20 km til hedensted næste gang igen for at besøge dyreklinikken på plutovej med den dyrlæge der hedder Susanne.. for jeg følte virkeligt at der blev taget hånd om mig og mine rotter.. på trods af at hun ikke kunne sige meget mere end Pedersen kunne..
RIP: Robin, Balder, Amigo, Tsuni, Haylie, Dorthea (DT), Penny og min evigt elskede Aiko og Aeron <3

Attermann
DTF Forum Medlem
Indlæg: 20
Tilmeldt: tirs mar 08, 2011 10:36 pm
Geografisk sted: Brejning
Kontakt:

Indlæg af Attermann » tors mar 10, 2011 8:35 pm

vi kunne så ikke forestille os og bruge andre end pedersen, men det er vel smag og behag
Thorleif Ravn Attermann Deele

Laeborg
Senior Rottemedlem
Indlæg: 815
Tilmeldt: tirs jun 29, 2010 5:56 pm
Geografisk sted: Grindsted
Kontakt:

Indlæg af Laeborg » fre mar 11, 2011 1:59 am

Hvordan er Vejle Dyrehospital til rotter og andre gnavere? http://www.vejledyrehospital.dk/
Hilsen Jonas Læborg

Besvar