Kender du en god dyrelæge i sønderjylland?

Post dit besøg hos dyrlægen her. Forstod han/hun sig på tamrotter ?! Positive og negative indlæg.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
Shortybas
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 127
Tilmeldt: fre dec 23, 2005 12:39 pm
Geografisk sted: aabenraa

Kender du en god dyrelæge i sønderjylland?

Indlæg af Shortybas » ons apr 18, 2007 12:45 pm

Jeg har 3 hanrotter hvoraf den ene er Jack D., som er 5 mdr nu og han er ved at være lidt for træls i buret.... Han er ikke agressiv og alligevel er "for meget" efter de to andre i buret.
Cosmo er stadig for lille og han er ikke alphatype så han bøjer sig hele tiden... og derfor får han klø og er begyndt at have mange mikro små sår i det samme område ved ørene.
Mars som efterhånden er halvandet år gammel gider ikke slås hele tiden selv om det egentlig er ham der er alpha - så ham er jack selvfølgelig rigtig røvirriterende over for.

Derfor overvejer jeg at få jack kastreret så der evt. kunne komme lidt ro i buret igen. Men den dyrelæge jeg har haft de sidste par år skuffede mig lidt sidst ved at jage en sprøjte fluks ind i møllen på en af mine piger istedet for at sprøjte hende i nakken - hvilket resulterede i at hu har trukket på benet lige siden når hun går.

Så jeg er ikke sikker på om jeg kan stole på at han ved hvad han gør mht. kastrering af min dengsedreng.

Er der nogen her der kan anbefale en dyrelæge der er god til at kastrere? gerne i sønderjylland, da jeg bor i AAbenraa.

Mange hilsner fra
Shortybas
Shortybas
smil til verden og den smiler igen
-------------------------------------------------------
Femme Fatale, Maria Santiago, Ink, Mars, Cosmopolitan, Jack D

http://s178.photobucket.com/albums/w241 ... as/rotter/

Besvar