En dag ved dyrlægen

Post dit besøg hos dyrlægen her. Forstod han/hun sig på tamrotter ?! Positive og negative indlæg.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Ratzilla
Senior Rottemedlem
Indlæg: 906
Tilmeldt: tors maj 27, 2004 1:53 pm
Geografisk sted: København
Kontakt:

En dag ved dyrlægen

Indlæg af Ratzilla » tirs apr 25, 2006 4:30 pm

Lille Joel er blevet forkølet. Så jeg ringer ud til den sædvanlige dyreklinik på hobrovej for at bestille en tid. Der får jeg at vide der er en bro der er styrtet ned over motorvejen nord for aalborg og at der er tæt trafik. Jeg vælger så at bestille tid ved en anden dyrlæge som ligger i Nørresundby. Jeg valgte den fordi jeg ikke ville risikerer at sidde fast et eller andet sted i aalborg med en forkølet rotte og ikke kunne komme hjem.

Jeg tager over og det er ikke ligefrem et videre imponerende syn der møder mig. Stedet er meget lille men hva tænker jeg. Da jeg kommer ind med Joel kigger dyrlægen lidt på ham. Han vil aller helst ikke tage ham op eller rører ved ham. Han kommentere også "det er da en lille en" hvor til jeg tænker "ja, det er jo stadig kun en unge". Han bliver undersøgt og vejet hvor jeg holder ham det meste af tiden. Det ender dog med da han vil kigge ned i Joels hals at han må holde ham, men den holdning han generelt hvade over for Joel og mig var ikke lige det jeg havde forventet.

Vi ender med at diskutere bundstrø og han rotters størrelse. Jeg fik baytril med hjem og 345 kr fattigere og 5 min efter min ankomst er jeg igen på vej hjem.

Næste gang tager jeg ud på Hobrovej om jeg så skal gå derud og tilbage igen!
Glad rotte ejer side -2003-

Brugeravatar
Armani
Senior Rottemedlem
Indlæg: 797
Tilmeldt: lør dec 03, 2005 11:45 pm
Geografisk sted: vestsjælland

hmm

Indlæg af Armani » tirs apr 25, 2006 5:07 pm

okay
det lyder ikke som om han havde særlig meget tjek på det....heller ikke til at han var vild m rotter... folk er underlige nogen gange. :wink:

MVH mig

Besvar