Blågård Dyreklinik , Kbh N

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Brugeravatar
Ko-admin
Ikke til stede
Indlæg: 5952
Tilmeldt: lør jul 05, 2003 12:49 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Ko-admin » ons feb 28, 2007 2:53 pm

ko18 skrev:hedder det blågårdsgade?
Ja Blågårdsgade 25 :wink:
I don't have an attitude problem - you have a perception problem!
:twisted:I can only please one person a day. Today is not your day and tomorrow is not looking too good either:twisted:

Ammit
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 6525
Tilmeldt: man aug 29, 2005 7:25 pm
Geografisk sted: Bagsværd
Kontakt:

Indlæg af Ammit » ons feb 28, 2007 3:43 pm

Takker, hehe... blev lige helt panikslagen! :shock:
Tææænk, hvis jeg nu ikke kunne finde det.
Nogen, der ved, hvordan man kommer derud sådan rimelig hurtigt uden for mange decoys?
Skal jeg bare tage 12'eren til Rantzausgade og så gå derover?
Er det det hurtigste tror i?
Mvh. Rotteri Congratz
http://www.congratz.dk

Amazement awaits you at every corner.

Brugeravatar
Røskva
DTF Forum Medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: søn jul 08, 2007 4:09 pm
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af Røskva » søn jul 08, 2007 4:13 pm

Jeg er så heldig at bo på Blågårdsgade, så jeg så snart jeg er i tvivl om noget lige kan smutte ned og spørge Erik :D

Anne_Mette
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 377
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 3:26 pm
Geografisk sted: Vanløse, KBH

Indlæg af Anne_Mette » man jun 29, 2009 3:37 pm

ej, var inde hos ham i dag.
- og gud hvor var han god (og ikke mindst ret billig)

Miaou
Senior Rottemedlem
Indlæg: 792
Tilmeldt: søn apr 12, 2009 11:00 pm
Geografisk sted: KBH

Indlæg af Miaou » man jul 27, 2009 4:56 pm

så kan jeg også deltage, jeg var dernede i fredags med mine to totter. bestilte en tid fordi edward kløede sig, mistanke om skab, blev anbefalet at tage begge drenge med og fik en pris på omkring 300,- for konsultation og medicin.
da jeg kom derned var jeg næsten bange for at den søde receptionisk ville flå mine totter fra mig og styrte ud af bagdøren :shock: :lol: men hun nøjedes med at ae og klappe og google rottebilleder som vi kunne se på ^^
jeg kom lidt sent ind fordi dyrlægen sad og sludrede med en mand om hans katte med en tålmodighed som jeg sjældent har set, og det er jo super, at han giver sig så god tid og er sikker på at få det hele med!
i mellemtiden kom der pludselig en stor hund tromlende ind af døren, med en dame slæbende efter sig, bogstavelig talt, hun lod til at være en kendt kunde og de var noget overraskede over at se hende da hun tilsyneladende ikke havde en tid den dag. "jamen vi skulle jo også bare gå en tur, men da fido så hvor vi var SKULLE han bare her ind og hilse, så det måtte vi jo gøre!" :lol: det er da et godt tegn, dyrene ligefrem KÆMPER for at komme til dyrlægen!
konsultationen gik også rigtig godt, han tog sig god tid til at lytte og forklare, desværre viste det sig at edward var lidt mere syg end forventet, og skulle have ekstra medicin, så det fik jeg med uden beregning :shock:
jeg synes at det virker ganske tydeligt at der er tale om en dyrlæge som virkelig er til for dyrenes skyld, uanset art, og ikke bare gør det for at tjene penge.
jeg fik skrevet alle mine dyr op med det samme, så jeg kunne være sikker på at få ham som fast dyrlæge, det største problem er bare, at nu kan jeg aldrig flytte fra nørrebro :shock: :lol:

Brugeravatar
Ko-admin
Ikke til stede
Indlæg: 5952
Tilmeldt: lør jul 05, 2003 12:49 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Ko-admin » man jul 27, 2009 9:32 pm

Ja Erik er bare super god. Jeg må så sige, at man sagtens kan flytte fra Nørrebro. Man skal så bare det længere for at komme til dyrlægen :lol: Det gør jeg i hvert tilfælde. Men det er jo også en tillidssag at turde overlade mine dyrs liv i hænderne på en person. Så hellere den lange transport ;)
I don't have an attitude problem - you have a perception problem!
:twisted:I can only please one person a day. Today is not your day and tomorrow is not looking too good either:twisted:

Miaou
Senior Rottemedlem
Indlæg: 792
Tilmeldt: søn apr 12, 2009 11:00 pm
Geografisk sted: KBH

Indlæg af Miaou » tirs jul 28, 2009 3:03 pm

Collaitz skrev:Ja Erik er bare super god. Jeg må så sige, at man sagtens kan flytte fra Nørrebro. Man skal så bare det længere for at komme til dyrlægen :lol: Det gør jeg i hvert tilfælde. Men det er jo også en tillidssag at turde overlade mine dyrs liv i hænderne på en person. Så hellere den lange transport ;)
tjaa, altså man skal helst heller ikke for langt væk. nu bor jeg ved runddelen, og bare den korte tur i en lille kasse med vind, masser af larm og lyde, nye indtryk, bumlen rundt osv, det blev drengene fuldstændig udmattede af, så ville ikke byde dem for lang en tur, da specielt ikke hvis de var rigtig syge, og det evt hastede lidt. men nu var det selvfølgelig også deres første tur, så det er klart det tog hårdt på dem. og det er naturligvis nok noget helt andet hvis man selv har bil for eksempel, hvor imod en længere tur med tog, larm, lyde, ud i vinden igen, varm bus osv nok ville tage hårdt på dem.
en længere tur ville være lidt som at vælge pest eller kolera, for jeg vil da klart tilbyde dem den aller bedste behandling, helt sikkert, men ikke på bekostning af en lang, stressende tur, som i sig selv kunne rissikere at gøre dem syge :?

Brugeravatar
Ko-admin
Ikke til stede
Indlæg: 5952
Tilmeldt: lør jul 05, 2003 12:49 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Ko-admin » tirs jul 28, 2009 4:31 pm

Nu kører jeg bil og parkerer lige i nærheden, så der er ikke det store problem med vind m.m. Og hellere en længere køretur og så få ordentlig behandling til sine dyr ;)
I don't have an attitude problem - you have a perception problem!
:twisted:I can only please one person a day. Today is not your day and tomorrow is not looking too good either:twisted:

AyaRats
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 148
Tilmeldt: lør feb 21, 2009 12:00 pm
Kontakt:

Indlæg af AyaRats » tirs jul 28, 2009 5:05 pm

Mine tøser tager turen i cykelkurven i stiv arm, jeg bor et stykke ude af Tagensvej og Erik er helt klart min favoritdyrlæge!
Naya
Ejer af 3 dejlige rottepiger: Triumph, Mini og Katvig

Brugeravatar
Gonzoen
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 134
Tilmeldt: man aug 18, 2008 9:58 pm
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af Gonzoen » lør nov 06, 2010 3:15 am

Jeg har været inde hos ham flere gange, både til konsultationer og aflivninger, og han har altid været utroligt dygtig og empatisk, så jeg kan kun slutte op omkring alle de gode ting folk siger om ham :)
Et barn har hundrede sprog
Men berøves de nioghalvfems
Skolen og kulturen
skiller hovedet fra kroppen.
De tvinger en til at tænke uden krop
og handle uden hoved.
Legen og fantasien,
videnskaben og fantasteriet,
det indre og det ydre
gøres til hinandens modsætninger.

- Loris Malaguzzi

piratcore
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 297
Tilmeldt: tirs maj 17, 2011 1:42 am
Geografisk sted: Østerbronx

Indlæg af piratcore » tors sep 01, 2011 8:56 pm

Jeg vil også sende Erik stor ros :D
Han har været min hunds dyrlæge i otte år og er en vidunderlig en af slagsen.

I siger det så godt, han er nemlig meget dygtig til sit job.
Både det praktiske og det følelsesmæssige.
Han er god til både dyr og mennesker.

Ville ønske han kunne læse alle de dejlige ord folk skriver til ham, for han fortjener virkeligt rosen :D!

Kan tilføje en lille solstråle historie, med vores hundelufter og hendes lille dværg hamster.
Det var hendes første kæledyr og aldrig har jeg set en pige, tage sig så godt af sådan en lille størrelse.
Ved den mindste bekymring, stormede hun ned til erik.
"ERIK! han har en lille byld på maven, hvad skal jeg gøre!?"
Hvortil Erik undersøger den og siger "Bare rolig, det er bare hans navle"
Når hun kom ned med sådanne ting, var der ingen regning at betale. Han var blot glad for at hjælpe en lille pige, med hendes højt elskede kæledyr.
Den lykkelige ejer af Lille Skid, Lucy og Ginger(Ninja) <3
R.I.P Ronja og Sika <3

Dreamer95
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 484
Tilmeldt: man jul 04, 2011 9:29 am
Geografisk sted: Ruds-Vedby

Indlæg af Dreamer95 » fre okt 14, 2011 11:04 pm

Må også hellere hoppe med herind og sige at Erik er en fantastisk dyrelæge til rotter! Jeg har "desværre" kun brugt ham én gang.. og det var faktis fordi først og fremmest at jeg havde læst godt om ham herinde men også fordi vores egen dyrelæge er ALT for dyr!
Jeg kom af med 540 kr for 2 rotter inklusiv medicin! Det er jo ekstremt billigt i forhold til mange andre! og så er han så sød mod dyrene.. man kan virkelig mærke at han godt kan li dem :D er lidt ked af at han ikke også har været dyrelæge for vores andre dyr..

Glennie
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2245
Tilmeldt: søn sep 07, 2008 4:10 am
Geografisk sted: Tølløse

Indlæg af Glennie » fre okt 14, 2011 11:40 pm

Ja, det hedder Blågårdsgade.. :)
(sjovt at tænke på hvor beryyyygtet den gade var, da jeg boede på Nørrebro fra Spæd til Teen.. Og så på hvordan det er i dag.. Haha.. Nå sidespor, kom bare til at tænke tilbage, for da var Blågårdsgade IKKE et sted mange nærmere sig frivilligt... hehe)
Glennie Luckow / Cato's little rattery ©

lærkepil
DTF Forum Medlem
Indlæg: 38
Tilmeldt: tirs jan 31, 2012 2:06 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af lærkepil » tirs feb 14, 2012 11:04 am

jeg bruger også denne dyrelæge og vil give ham MEGET ros. Han tænker som sagt på dyrene og hvis et dyr er sygt og vil lide flere år så skal det aflives. Jeg har haft en kat og et marsvin hernede men dog aldrig en af mine rotter :D
Kh Lærke Pil

-og alle rotterne

cecilie2500
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 63
Tilmeldt: tirs jul 10, 2012 3:41 pm
Geografisk sted: Valby

Indlæg af cecilie2500 » man nov 19, 2012 11:35 am

Jeg vil også gerne kaste lidt ros efter klinikken. Jeg var godt nok ikke inde hos Erik, men hos hans kvindelige kollega.
Mine drenge var begyndt at nyse og som den pylremor jeg er (og det er mine første totter) så kom de altså en tur til Doktor-damen.
Hun var rigtig sød og lydhør. Og så var hun meget imponeret over de vilde spring mine drenge kunne tage fra vægten og op på min skulder, hvor de så var trygge nok til at lade sig lytte på.

Jeg følte at både jeg og mine dyr blev behandlet godt - det var ikke voldsomt dyrt.
Jeg vil helt klart bruge stedet igen.

Besvar