Albertslund Dyreklinik, Storkøbenhavn

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Boesen
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 487
Tilmeldt: lør aug 04, 2012 9:01 pm
Geografisk sted: Glostrup

Albertslund Dyreklinik, Storkøbenhavn

Indlæg af Boesen » tirs feb 19, 2013 10:33 pm

Jeg var et smut forbi Albertslund Dyreklinik i dag, fordi jeg mistænkte min ene basse for at have skab. Jeg har én gang været ude hos Frihedens Dyreklinik, men jeg synes, at det var langt at tage, når det er så koldt. Så denne gang prøvede jeg i stedet en klinik, der ligger meget tættere på mig.
Min storesøster kommer der med sin vovse og er glad for dem.

Den kvindelige dyrelæge, der skulle kigge på Totte, var super sød og god til at forklare mig hvordan og hvorfor. Hun var også meget tryk ved Totte og synes, han var så charmerende! Jeg kunne også høre, at hun vidste noget om rotter, da hun kommenterede på hans aftegninger mm.

Jeg måtte af med 471 kr. i alt. (Det VAR skab, han havde) Heri konsultation og behandling til tre rotter. Jeg synes, det var lidt pebret, men.. Jeg var rigtig glad for måden, vi blev taget imod på - derfor vil jeg gerne anbefale Albertslund Dyreklinik :-)
♂ - Totte, Thauri & Tjalfe
R.I.P. - Tornado <3 Tim <3

Besvar