Dyrlæge i Næstved?

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
TheRatTail
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 213
Tilmeldt: ons jan 05, 2011 7:36 pm
Geografisk sted: Slagelse

Dyrlæge i Næstved?

Indlæg af TheRatTail » fre apr 06, 2012 1:31 pm

Jeg vil rigtig gerne være godt forberedt hvis jeg pludselig skal bruge en dyrlæge :)

Hvilken vil I anbefale i Næstved, både med hensyn til billig i pris og erfarring med rotter?

På forhånd tak :)

Brugeravatar
>Maria<
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4181
Tilmeldt: ons jan 14, 2009 12:10 am
Geografisk sted: Odsherred
Kontakt:

Re: Dyrlæge i Næstved?

Indlæg af >Maria< » fre apr 06, 2012 2:01 pm

TheRatTail skrev:Jeg vil rigtig gerne være godt forberedt hvis jeg pludselig skal bruge en dyrlæge :)

Hvilken vil I anbefale i Næstved, både med hensyn til billig i pris og erfarring med rotter?

På forhånd tak :)
Jeg kan absolut anbefale Næstved Dyreklinik på Gallemarksvej.

Dem bruger jeg selv og de er simpelthen super. Hvis de er i tvivl om noget, så gør de alt for at finde ud af noget om det. De viser stor respekt for dyrene (desværre ikke alle dyrlæge i Næstved, der viser respekt for rotter...) Men her bliver alle dyr behandlet ens. De siger deres ærlige mening, som fx "Hvis det var min rotte, ville jeg gøre sådan... men vi kan også forsøge at gøre sådan...". Hvis der er håb for behandling, så bliver det også foreslået.
Selv hvis rotten skal aflives, bliver den behandlet med respekt al den tid man er der. De tager sig tid til at dyret falder til ro og vænner sig til dem, så det ikke er lige på og hårdt.

Mine rotter har altid taget det rigtig godt, fordi de bliver behandlet så pænt deroppe.

Priserne er rimelige: Giver vist nok 300 kr for konsultation, og ca 50-100 kr, hvis de skal have medicin. Halv pris på konsultation for efterfølgende rotter man har med den dag.

Og har man gang i en større behandling, er de søde til at finde en rimelig samlet pris for behandlingen.

Så mine bedste anbefalinger er klart Næstved Dyreklinik. Jeg har ingen tvivl med at bruge dem til mine dyr (også andre dyr end rotter) :)
Inter album et nigrum, varietate

Brugeravatar
TheRatTail
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 213
Tilmeldt: ons jan 05, 2011 7:36 pm
Geografisk sted: Slagelse

Re: Dyrlæge i Næstved?

Indlæg af TheRatTail » fre apr 06, 2012 2:14 pm

>Maria< skrev:
TheRatTail skrev:Jeg vil rigtig gerne være godt forberedt hvis jeg pludselig skal bruge en dyrlæge :)

Hvilken vil I anbefale i Næstved, både med hensyn til billig i pris og erfarring med rotter?

På forhånd tak :)
Jeg kan absolut anbefale Næstved Dyreklinik på Gallemarksvej.

Dem bruger jeg selv og de er simpelthen super. Hvis de er i tvivl om noget, så gør de alt for at finde ud af noget om det. De viser stor respekt for dyrene (desværre ikke alle dyrlæge i Næstved, der viser respekt for rotter...) Men her bliver alle dyr behandlet ens. De siger deres ærlige mening, som fx "Hvis det var min rotte, ville jeg gøre sådan... men vi kan også forsøge at gøre sådan...". Hvis der er håb for behandling, så bliver det også foreslået.
Selv hvis rotten skal aflives, bliver den behandlet med respekt al den tid man er der. De tager sig tid til at dyret falder til ro og vænner sig til dem, så det ikke er lige på og hårdt.

Mine rotter har altid taget det rigtig godt, fordi de bliver behandlet så pænt deroppe.

Priserne er rimelige: Giver vist nok 300 kr for konsultation, og ca 50-100 kr, hvis de skal have medicin. Halv pris på konsultation for efterfølgende rotter man har med den dag.

Og har man gang i en større behandling, er de søde til at finde en rimelig samlet pris for behandlingen.

Så mine bedste anbefalinger er klart Næstved Dyreklinik. Jeg har ingen tvivl med at bruge dem til mine dyr (også andre dyr end rotter) :)
Tak Maria..
Ud af de tre jeg ligesom har kunnet finde frem til, virker den på mig også som et godt sted :)

Men man vil jo alligevel gerne høre fra andre og måske nogen kendte til steder der ikke lige var at finde på nettet..

Men nu vil jeg ihvertfald lige snuse lidt mere på deres side :)

Brugeravatar
>Maria<
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4181
Tilmeldt: ons jan 14, 2009 12:10 am
Geografisk sted: Odsherred
Kontakt:

Re: Dyrlæge i Næstved?

Indlæg af >Maria< » søn apr 08, 2012 8:18 pm

TheRatTail skrev:
>Maria< skrev:
TheRatTail skrev:Jeg vil rigtig gerne være godt forberedt hvis jeg pludselig skal bruge en dyrlæge :)

Hvilken vil I anbefale i Næstved, både med hensyn til billig i pris og erfarring med rotter?

På forhånd tak :)
Jeg kan absolut anbefale Næstved Dyreklinik på Gallemarksvej.

Dem bruger jeg selv og de er simpelthen super. Hvis de er i tvivl om noget, så gør de alt for at finde ud af noget om det. De viser stor respekt for dyrene (desværre ikke alle dyrlæge i Næstved, der viser respekt for rotter...) Men her bliver alle dyr behandlet ens. De siger deres ærlige mening, som fx "Hvis det var min rotte, ville jeg gøre sådan... men vi kan også forsøge at gøre sådan...". Hvis der er håb for behandling, så bliver det også foreslået.
Selv hvis rotten skal aflives, bliver den behandlet med respekt al den tid man er der. De tager sig tid til at dyret falder til ro og vænner sig til dem, så det ikke er lige på og hårdt.

Mine rotter har altid taget det rigtig godt, fordi de bliver behandlet så pænt deroppe.

Priserne er rimelige: Giver vist nok 300 kr for konsultation, og ca 50-100 kr, hvis de skal have medicin. Halv pris på konsultation for efterfølgende rotter man har med den dag.

Og har man gang i en større behandling, er de søde til at finde en rimelig samlet pris for behandlingen.

Så mine bedste anbefalinger er klart Næstved Dyreklinik. Jeg har ingen tvivl med at bruge dem til mine dyr (også andre dyr end rotter) :)
Tak Maria..
Ud af de tre jeg ligesom har kunnet finde frem til, virker den på mig også som et godt sted :)

Men man vil jo alligevel gerne høre fra andre og måske nogen kendte til steder der ikke lige var at finde på nettet..

Men nu vil jeg ihvertfald lige snuse lidt mere på deres side :)
Jeg har i hvert fald brugt dem i flere år, og er fuldt ud tilfreds :)
Inter album et nigrum, varietate

Brugeravatar
AuroraX
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 160
Tilmeldt: lør jun 11, 2011 7:08 pm
Geografisk sted: Haslev

Indlæg af AuroraX » man apr 09, 2012 4:49 am

Dette er jeg meget glad for at høre. Siden jeg selv bor meget tæt på Næstved.

Konsultationen jeg havde i Haslev kostede 520 kr, og det var kun min ene rotte pige jeg havde med. Så kostede medicinen så også lige 150+ extra :shock: Haslev er også delvis en meget lille klinik, så det er nok derfor de har sat prisen sådan.

Men nu ved jeg da hvor jeg burde tage hen, hvis jeg har brug for en dyrelæge :)

Besvar