Dyrlæge rimeligt akut :(

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Besvar
erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Dyrlæge rimeligt akut :(

Indlæg af erfort » lør nov 26, 2011 1:23 am

Vi skal til dyrlægen imorgen med vores stakkels Jack.
Han har smerter fået i underlivet eller ved haleroden, men det er svært at finde ud af hvor og hvad, da han er meget forvirret over smerten og derfor forsøger at flygte fra den.

Er der nogen der kan anbefale en dyrlæge, der tager imod om lørdagen, og som har nok forstand på gnavere/rotter, til at de vil kunne vurdere hvad der er galt, nu hvor det ikke er en af de helt alm. ting?
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » lør nov 26, 2011 1:28 am

Jeg glemte helt at skrive at vi er fra Greve, og at jeg søger en dyrlæge der ligger en nogenlunde afstand herfra.
Ikke at vi ikke er villige til at køre efter den rette læge, men som udganspunkt synes jeg ikke han skal transporteres i flere timer. :?
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Lunte
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 5251
Tilmeldt: ons feb 22, 2006 2:26 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Indlæg af Lunte » lør nov 26, 2011 10:05 am

Ring til din egen dyrlæge, har de ikk weekend vagt så siger de et tlf nr til dem der har weekendvagt :)

Er det akut er det sQ ligemeget med hvor meget forstand dyrlgen har på rotter, så må du belærer ham/hende :)
Marsvin og rotter er balsam for sjælen! <3

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » lør nov 26, 2011 5:38 pm

Tak Lunte.
Jeg var lidt i panik der igår, det var helt forfærdeligt at se vores dreng sådan.
Jeg fik ringet til flere forskellige dyrlæger, og blev sendt videre til Kbh, det eneste jeg fandt ud af, var at jeg skulle sørge for at han fik noget at drikke, meget god info selvom man jo allerede ved det i forvejen. Ind imellem kan hovedet godt svigte lidt, når man står alene i en presset situation (kæresten var ikke hjemme). :oops:

Den dyrlæge vi plejer at bruge havde heldigvis åbent i dag, så Jack er blevet undersøgt, har fået smertestillende og medicin. Han var bare så dygtig! Han nægtede ellers at lade kæresten og mig undersøge ham, inden vi tog afsted.
Han havde det heldigvis allerede en lille smule bedre her til morgen.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Besvar