ballerup dyreklinik - jeres erfaringer?

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Besvar
zookie
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 449
Tilmeldt: tors jan 01, 2009 10:32 pm

ballerup dyreklinik - jeres erfaringer?

Indlæg af zookie » tors jan 22, 2009 4:36 pm

jeg har en mistanke om at mine tøser har sda:
"tykke" hun nyser vildt meget, og det er de andre også begyndt på. de er lidt røde om øjenene, det raller lidt når de trækker vejret, og "tykke" piver rigtigt meget.


så derfor ringede jeg til et par dyrelæger i nærheden, men intet held før jeg nåede til ballerup dyreklinik. har dog aldrig prøvet denne dyrelæge før, hverken med rotter eller andre dyr.

er der nogen der har erfaringer med denne dyre klinik? både gode og dårlige?
og hvad ligger deres priser på?

Pirats
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4038
Tilmeldt: ons mar 01, 2006 4:18 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Pirats » ons feb 04, 2009 3:01 am

Hej. Nu har jeg godt nok ingen erfaringer med Ballerup Dyreklinik, men jeg tænkte at denne tråd måske kunne have interesse:
http://www.hybels.dk/nytforum/phpBB2/vi ... hp?t=10719
Med venlig hilsen,
Jeanne

Congratz
Rotternes Herre
Indlæg: 1596
Tilmeldt: tors dec 14, 2006 3:27 am
Geografisk sted: Bagsværd
Kontakt:

Indlæg af Congratz » ons feb 04, 2009 4:21 am

Nej nu benytter Miss Gore sig vel ikke af dyrlæger helt herovre i Ballerup :lol:
Kender ikke den i Ballerup, men her i Bagsværd har vi 2 meget kompetente og rimelige dyrlæger.
Så vidt jeg husker, bor Zookie i Værløse der jo ligger tæt ved Bagsværd.
Den ene, Anne Carlsson på Skovdiget (ved Hareskov Station) har jeg gode erfaringer med i forbindelse med en haleamputation for snart et år siden. Meget professionel og dygtig til håndtering af rotter.
Den anden (som jeg normalt bruger), Birgitte Schjøtt på Buddinge Hovedgade - bus 43, der afgår fra Bagsværd Station, stopper lige udenfor døren - er vant til rotter og yderst rimelig prismæssigt. Jeg brugte hende (eller rettere Danny, som er en anden dyrlæge dér) bl.a. til min elskede Tzitzimime, der sidste efterår var meget syg.
Men uanset hvilken dyrlæge du vælger, så vær sød at skrive det her; http://hybels.dk/nytforum/phpBB2/viewtopic.php?t=23348, da vi er en del, der stadig er i præventiv karantæne for primært at undgå at få smitte hjem.
Held og lykke med de små.
Hilsen Annethe :D

http://www.congratz.dk
(copyright året er forkert på alle billeder, der skal stå 2015 og ikke 2013 - rettes snarest)

China Town
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 201
Tilmeldt: søn nov 14, 2004 3:31 pm
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Indlæg af China Town » fre feb 06, 2009 2:17 pm

Jeg kan absolut KUN anbefale Alison som der bliver skrevet om i det link Pirats henviser til. Jeg har brugt hende i, 7-8 år og jeg kunne ALDRIG drømme om at skifte dyrlæge, (da jeg for nogle år tilbage boede på Falster, tog jeg også til Ballerup når jeg skulle til dyrlægen med dyrene)...

Hun er super sød og utrolig dygtig og omsorgsfuld, kan virkelig ikke rose hende nok, for mig er hun bare den bedste dyrlæge i verden ;)
Mange hilsner
Natashia

Ichigu og Sally

www.vonresendorf.dk

Besvar