God dyrelæge på nordsjælland?

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Besvar
MGS
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 53
Tilmeldt: tirs sep 18, 2007 7:30 pm

God dyrelæge på nordsjælland?

Indlæg af MGS » ons apr 02, 2008 2:15 pm

Hej :)
Leder efter en god dyrelæge her på nordsjælland eller omegn til mine piger. De skal have et lille tjekup og min egen dyrelæge ved ikke så meget om rotter...

Brugeravatar
Didde
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 390
Tilmeldt: ons mar 31, 2004 12:47 pm
Geografisk sted: Skovlunde

Indlæg af Didde » ons apr 02, 2008 2:38 pm

Hvor er her på Nordsjælland?

Jeg bor ca 12 km fra København, men jeg sværger til Erik på Blågårds Plads -- > http://www.blaagaard-dyreklinik.dk/

Han er super god til rotter, og andre dyr :D

Ammit
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 6525
Tilmeldt: man aug 29, 2005 7:25 pm
Geografisk sted: Bagsværd
Kontakt:

Indlæg af Ammit » ons apr 02, 2008 3:58 pm

Jeg bor i Bagsværd (ved faktisk ikke om det er kategoriseret som værende Nordsjælland :oops: *fnis*) men men men vi bruger Buddinge Dyreklinik og Bagsværd Dyreklinik til vores katte og rotter. De er super søde og forstående, og de vil altid gerne lære mere om rotter og er åbne overfor ny viden generelt. De er meget kompetente, især Buddinge Dyreklinik kan jeg anbefale da det nok er dem, jeg har brugt mest hehe ;)
Mvh. Rotteri Congratz
http://www.congratz.dk

Amazement awaits you at every corner.

MGS
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 53
Tilmeldt: tirs sep 18, 2007 7:30 pm

Indlæg af MGS » ons apr 02, 2008 8:26 pm

Okay, tak :) Vil kigge nærmere på dem alle tre :)

Brugeravatar
Zille
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 106
Tilmeldt: ons apr 23, 2008 6:31 pm
Geografisk sted: Frederiksværk - nordsjælland

Indlæg af Zille » søn apr 27, 2008 3:50 pm

der ligger også en i hillerød, som jeg syntes er meget dygtig.. de er ret dyre, men jeg syntes det er det værd.. den hedder trollesminde dyreklinik.. der har jeg ihvertfald fået god hjælp.. :D
Kh Zille ( En gang Maria )
Og de dejlige rotter marcus og monto

Spunk
DTF Forum Medlem
Indlæg: 5
Tilmeldt: tirs dec 18, 2007 8:12 pm
Geografisk sted: Nordsjælland - Slangerup, Jørlunde.
Kontakt:

-

Indlæg af Spunk » man jun 23, 2008 10:04 pm

Jeg vil klart anbefale Carsten i Ølstykke, Nordsjælland. Kender ikke hans efternavn. Han er utrolig dygtig, og har forstand på det meste, han har også ret meget styr på avl mm. Klart et besøg værd.

Rattutopia
Senior Rottemedlem
Indlæg: 964
Tilmeldt: tors aug 21, 2008 12:22 pm
Geografisk sted: Hillerød
Kontakt:

Indlæg af Rattutopia » fre aug 29, 2008 1:07 pm

Zille skrev:der ligger også en i hillerød, som jeg syntes er meget dygtig.. de er ret dyre, men jeg syntes det er det værd.. den hedder trollesminde dyreklinik.. der har jeg ihvertfald fået god hjælp.. :D
ÅHHHH ja...de er dyre.....der har jeg selv mine hunde til dyrlægen, men for søren de er bare så søde og hjælper med alle de "dumme" spørgsmål man evt har

Besvar