Vangede Dyreklinik

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Dittemus
DTF Forum Medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: ons mar 21, 2007 4:20 pm
Geografisk sted: 2860
Kontakt:

Vangede Dyreklinik

Indlæg af Dittemus » ons maj 30, 2007 8:03 pm

Vangede dyreklinik Plantevej 2, 2860 Søborg tlf 39671850

Super dejlig dyreklink, der virkelig giver sig tid til rotterne. Begge Dyrlæger er meget dygtige og ved hvad de taler om når det kommer til rotterne, og er de bare det mindste i tvivl henter de den anden dyrlæge, eller undersøger sagen nærmere uden beregning.

Jeg kom selv med tre rotter, der havde ifølge hende jeg havde købt den af , bare havde "bumser" det ville bare gå væk, men det gjorde det ikke. Jeg ringede til Vangede Dyreklinik og de ville lige se rotterne, men mente at det var øre-, haleskab. Det var det også og rotterne blev alle tre taget i behandling. Jeg betalte ialt for tre behandlingsgange 850 kr. Så kunne jeg have købt mange andre rotter unden skab for de penge, men allerede efter kort tid var jeg jo stærkt knyttet til de dejlige skabninger. :)

Mine rotter er nu helt raske. Men jeg er ikke i tvivl om hvor jeg går hen hvis de bliver syge. Min ene rotte Safir var så bange for dyrlægen 2. gang at hun tissede over det hele. Det var lige meget for dyrlægen. Han tog hende op og så fik de to sig en snak mens der blev gjort rent af sygeplejesken. Når man skal stikkes skal man jo ikke stikkes oven i ens eget tis, vel! Da vi var færdige fik jeg besked på at gå hjem og nusse rigtigt meget om hende så hun ikke var så bange mere. 3. gang vi var der smuttede Safir op af armen på dyrlægen og sad der pænt mens han ordnede de to andre rotter der også var til dyrlægen. Du kan tro de fik sig en ordentlig snak. :D

Ikke kun for mig men også for Safir var mødet med dyrlægen en positiv ting.

Cora
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 52
Tilmeldt: tirs mar 01, 2011 6:42 pm
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Cora » tors mar 17, 2011 1:31 am

Har været til denne dyrelæge I dag med min lille Tofu p.g.a. samme problem, og må sige at han er både flink og tålmodig, og han lader til at have godt styr på sagerne, også selvom det lille pus nappede sidst da han blev stukket.
kan varmt anbefales, og så ved jeg de må have stor erfaring da de bliver brugt af den kæmpe zoo city til alle dyrlægebesøg.

Besvar