Tåstrup Dyreklinik

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Gæst

Tåstrup Dyreklinik

Indlæg af Gæst » ons sep 20, 2006 6:22 pm

Foster er nu vågnet helt op efter bedøvelsen i går, han skulle have opstrammet øjenlågene, men fik istedet renset sine tårekanaler for hår og støv. De var helt tilstoppede og har gjort MEGET ondt! Jeg har besøgt 7 dyrlæger, endelig tog jeg til Obling, Tåstrup Dyreklinik og han har gjort et rigtigt godt arbejde; 1½ år gammel og Foster overlevede fint bedøvelsen, jeg fik fin information og Foster...der er håb for hans øjne, forhåbentligt har han bare haft et uheld og vil ikke få problemer igen, måske skal han have renset øjne jævnligt med saltvand (uden bedøvelse), men der er kommet en diagnose og jeg kan klart anbefale (specielt til sære tilfælde)

Flemming Obling, Tåstrup Dyreklink, 43 99 17 61

Brugeravatar
RoTTe_PuSher
DTF Forum Medlem
Indlæg: 19
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 5:44 pm
Geografisk sted: taarstrup

Indlæg af RoTTe_PuSher » tirs okt 03, 2006 5:52 pm

det glæder mig og hører vi har en god dyre læge i taarstrup hehe jeg bor der selv 8)

Ruth
Senior Rottemedlem
Indlæg: 814
Tilmeldt: man jul 07, 2003 10:23 am
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af Ruth » tirs okt 03, 2006 6:20 pm

Godt med endnu en god rottedyrlæge :D
Med de allerkærligste rottale hilsener fra Ruth, Tamrotterefugiet Ruth's RatWorld

FruGnuen
DTF Forum Medlem
Indlæg: 18
Tilmeldt: tors jan 05, 2006 12:59 am
Geografisk sted: Taastrup

Indlæg af FruGnuen » fre feb 02, 2007 2:33 pm

Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke har været så glad for Taastrup, før idag.

Jeg har været der oppe mange gange og vores dyrelæge hed Helle, hun viste ikke så meget om rotter og virkede som om hun var bange for dem.

Idag var jeg så inde hos Gitte med Obelix, hun var utrolig god og jeg fik en rigtig god behandling. Hun trøstede mig da Obeilx var blevet aflivet og tog sig tid til at snakke med mig og det havde jeg rigtig meget brug for.

Næste gang vi skal der op, skal det være hos Gitte =D>
Hun har da styr på det med rotter !!!

Miffer
DTF Forum Medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: søn aug 26, 2007 9:30 pm
Geografisk sted: Vanløse

Indlæg af Miffer » tirs nov 20, 2007 5:00 pm

Jeg har været i praktik hos Flemming Obling i Taastrup, og han er udover uddannet dyrlæge så også ekstra uddannet med specialet; Øjne :)

Han er også rigtig god med alle dyr, mine forældre har i de sidste 20 år tror jeg brugt ham til alle de forskellige dyr de har haft, være det hunde, katte, fugle, mamstre (hamstere) og sidst men ikke mindst mine rotter.

Fik aflivet en lille totte, der desværre ikke passede sammen med de andre i buret.. han bed to af de andre og desværre også mig og min kæreste. vi troede først vi kunne vænne ham af med det med mere nus og kærlighed, men det blev desværre ved og efter jeg havde fået en fire-fem bid i hver tommelfinger og pegefinger så fik vi ham aflivet og han gjorde det stille og roligt, uden at fare i flint fordi Jack bed efter hans fingere.

Morten
Ja jeg har fået rotte men ved intet.. Endnu

Nick B

Indlæg af Nick B » fre jan 16, 2009 3:59 pm

Vi kommer kun hos Gitte med vores rotter, hun er den med mest erfaring, hun har arbejdet med rotter i England og Skotland da hun arbejdede derovre og hun har rigtigt meget styr på det, det er også hende vi kommer til når der er noget med Balthazar og Loki, hun er helt fantastisk!

mette_hr
DTF Forum Medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 3:05 pm

Indlæg af mette_hr » man nov 08, 2010 5:50 pm

et lille spørgsmål, hvor meget koster det derhenne, bor i albertslund, og deres var åbenbart ret dyr kunne jeg se herinde.. jeg har ikke så mange penge lige pt, og min ene rotte har rigtig dårlig balance da den mangler halen, og så mens jeg har været på arbejde er den muligvis faldet ned og nu halter den lidt og den fod er hævet..

difo
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 254
Tilmeldt: tors jul 01, 2010 7:12 pm
Geografisk sted: Brøndby

Indlæg af difo » man nov 22, 2010 6:08 pm

ellers skulle du prøve at tage kontakt til Brøndby dyreklinik, hun er god og ikke alt for dyr. klinikken ligger på Park Alle
kærlige totte hilsner

Diana

den lykkelige ejer af: Malte og Dumbe
RIP Laban, Bimse, Sofie og Timmie

Besvar