Kalundborg Dyreklinik

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Besvar
MydiasRats
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 382
Tilmeldt: tors aug 25, 2005 5:30 pm
Geografisk sted: Kalundborg

Kalundborg Dyreklinik

Indlæg af MydiasRats » lør maj 13, 2006 1:59 pm

jeg var inde på kalundborg dyreklinik med min elskede rotte Neo, fordi han ikke så for frisk ud.
dyrlægen skulle lige på ham engang, og tog fat i ham, hvorefter Neo bare sprællede af forskrækkelse, og dyrlægen hoppede mindst 2 mete væk fra ham, som om han var bange for neo. ingen da sagde han at han syte at neo var en uhyggelig stor rotte, hvor efter jeg sagd at an avde den størrlse en hanrotte nu skal have. dt endte med at dyrlgen ikke turde holde ham og at jeg selv måtte gøre det.
jeg tager adrig der ind igen med mine rotter. hvis man skulle kunne finde ad af hvad rotterne fejler skal man jo ikke være bange for dem når man er dyrlæge. han kiggede næsten ikke på Neo så hvordan kan an så sige vad der var galt med ham. :evil:

Fnukie
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2084
Tilmeldt: lør jul 02, 2005 5:37 pm
Geografisk sted: Munkebo (Fyn)
Kontakt:

Indlæg af Fnukie » lør maj 13, 2006 3:33 pm

det er svineri! Håber da ikke du kom/mer til at betale meget for han skulle være bange for den !
<,3 Kaylee, Kia, Panda, Brandy, Baily. <,3

FallenAngel
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 300
Tilmeldt: fre jan 12, 2007 10:11 pm
Geografisk sted: Roskilde

Re: Kalundborg Dyreklinik

Indlæg af FallenAngel » tors jan 18, 2007 1:11 pm

kan du huske hvad han hed ? for det lyder ikke som sonny? :?
Kærligst
Pernille, og alle totterne <3

wittus
DTF Forum Medlem
Indlæg: 47
Tilmeldt: tirs maj 13, 2008 7:27 pm
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af wittus » lør maj 02, 2009 7:00 pm

Jeg har boet i Kalundborg og jeg har besøgt begge dyreklinikker, og jeg kan ikke anbefale denne, altså Kalundborg dyreklinik. Jeg vil varmt anbefale Sct. Jørgensbjerg dyre´klinik.....
Mange hilsner Hanne


- - - - - - - - 000 - - - - - - - ooo - - - - - - - -
Jo mere jeg ved - jo mere finder jeg ud af jeg ingenting ved....

Besvar